Zawieszenie
: Po zmianie amortyzatorow na gazowe i zalozeniu niskoprofilowych szerokich opon Autko trzyma sie drogi jak Sportowe
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: poloski
Układ elektryczny
: mam cos ze swiatlem
5,0
Całokształt
auto jak kazde czasami musi miec cos naprawione ale ogolnie to ciagnie jak pociag
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik i osprzet nie jestem pewien co wymienial poprzednik bo kupilem goz przebiegiem 350 tys ale janie robie przy nim nic
5,0
Skrzynia biegów
bez problemow tyle razy myslalem ze bede wymienial juz sprzeglo ale nic juz od 3 lat
4,0
Układ jezdny
tu faktycznie poloski i przeguby niesa najmocniejsze ale tragedii nie ma i sam do konca nie wiem czyja to wina czy auta czy nogi
Komfort
5,0
Widoczność
bezapelacyjnie najlepsza ze wszystkich aut jakimi jezdzilem (okolo 50 do 10 lat)
4,0
Ergonomia
dobrze ulozona sylwetka pomaga tez w wizualnie w srodku daloby sie troche go wrownac
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dwu strefowa chodzi w sekunde wieu moze pozazdroscic
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no tu chyba nikt nie ma zastrzezen do tego jest gdzie ustawic butelki z piciem na cala trase , polozyc portfel i dwa telefony , a i zona smialo cos moze dolozyc . w wiekszosci aut mozesz tylko o tym pomarzyc
3,0
Wyciszenie
no przy tym dieslu to jest problem bo porownujac z np starszym o rok galaxy 2.0 (tez go posiadam) to raczej vw jest daleko w tyle.ale dzwiek 2.5 jestcalkie mmily i rowno pracuje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
raczej nic mnie mocno nie zaskoczylo przy wymianie czesci zawieszenia a reszta chodzi jak zegarrek
3,0
Stosunek jakość/cena
mysle ze troche przesadzaja ci ktorzy swoje kilkunastoletnie bezwypadkowe auta z przebiegiem 100 000 wyceniaja na ponad 50 000 bo to wszystko oszusci . EGZEMPLARZ Z PRAWDZIWYM PRZEBIEGIEM 100TYS I NIE BITY JEST ZDECYDOWANIE WART UWAGI NAWET Z 2004 ROKU Watpie jednak ze takie istnieja
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
niestety musialem go dwa razy odholowywac na lawecie ze wzgledu na poloski
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Powazna usterke silnika mozna miec wtedy kiedy zamulamy to auto na niskich obrotach bo zapychamy filtr PDF pierwsza awaria to przymulenie i nie przekraczanie przez silnik 3000 obrotow . usterke najlepiej wyciac i usunac z komputera
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 130KM 96kW
[l/100km]