Silnik
: ponad 20000zł w silnik mówi samo za siebie
Inne
: silnik masakra
Układ elektryczny
: cały cas z elektryką był problem ale tylko w 130km a 174 jest bajka
2,0
Całokształt
130KM MASAKRA JAK MULTIVAN TO TYLKO 174 KM !!!. witam, dałbym 4+ ale ze względu na silnik daję 2+
auto było wstaniałe pod względem funkcjonalności.
aktualnie mam drugiego multivana z silnikiem 174km.
ale skupmy się na 130. jest to silnik porażka na paski 4 cylindry w rzędzie . odradzam temn silnik każdemu. dwa razy pękła głowica, co 80000km koszt ok 4500 zł jednorazowo . pękają kolektory, i wiele innych przykrych rzeczy. historia : kupiłem bardzo tanio w niemczech z przebiegiem 107000od 1 wlaś. z uszkodzony bokiem i kołem za 80000euro 3 lata temu. olej wymieniany co 10000-15000 km. dbałem o tego rumpla . na szczęści e i tak odzyskałem włożone pieniadze ponieważ ubezpieczalnia bardzo dobrze wypłaciła ( wypadek nie z mojej winy) wrak rozkreciłem na części. jak multiva to tylko z silnikiem 174km.lub 3.2 benzyna.
Wrażenia
2,0
Silnik
totalna masakra, nigdy w życiu takiej połyłki.
tylko dlatego kupiłem z tym silnikiem bo się bardzo tanio trafiło. w silnik władowałem ponad 22000zł !!!!!!!!!!!! przez niecałe dwz lata ( nie licząc olej ,filtry, itp., roczne przebiegi ok 55000km. głowica pękła dwa razy, kolektor, pompy wszystkie , masakra to samo co w audi a6 2,5v6 tak samo awaryjny. jeśli MULTIVAN TO TYLKO 2,5 TDI R5 174KM LUB 3,2 BENZYNA .
4,0
Skrzynia biegów
wszysto jest ok brak zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
każdy multivan się świetnie prowadzi miałem tego złoma 130km , aktualnie 174km i t5 transporter jest super.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała
4,0
Ergonomia
wszystko dobrze ale jest pare defektów i utrudnień:
1)SŁABO umieszczone uchwyty na napoje w środkowej konsoli, musi być wysunięta cały szufladka z popielniczką która na dołkach trzeszczy.
2) bezpieczniki ukryte po lewarkiem skrzyni biegów za schowkiem na duży napój
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobrze , dla każdego z pasażerów oddzielny nawiew jest ok .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
7 osób i wypad do francji na narty żaden problem oczywiście z boksem
3,0
Wyciszenie
w 174 km ciszej przy większych obrotach a 130 ciszej na wolnych . siknil w 174 jest na kołach zębatych i jest triszką głośniejszy na postoju. w 130 sa paski .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali dokładnie tyle samo co 174km. a idzie o wiele gorzej .
2,0
Stosunek jakość/cena
aktualnie ceny rocznika 2004-2006 130km wachają się miedzy 45000-60000. masakra . dokładamy ok 5000zł i mamy zadbanego 174km .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobnostek nie jest żle .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik porażka nie kupujcie 130km wiem co piszę bo posaidałem tego trupa 3 lata . glowice , zatarte pompy, jakieś czujniki strach było sie nim gdzieś ruszyć i kupiłem 174km
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 130KM 96kW
[l/100km]