Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan

wojtek , 11 lat temu
Silnik 2.5 TDI 130KM 96kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 259 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan 2.5 TDI 130KM 96kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
3,38
12% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : przestrzeń i funkcjowalność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : ponad 20000zł w silnik mówi samo za siebie
Inne : silnik masakra
Układ elektryczny : cały cas z elektryką był problem ale tylko w 130km a 174 jest bajka
2,0
Całokształt
130KM MASAKRA JAK MULTIVAN TO TYLKO 174 KM !!!. witam, dałbym 4+ ale ze względu na silnik daję 2+ auto było wstaniałe pod względem funkcjonalności. aktualnie mam drugiego multivana z silnikiem 174km. ale skupmy się na 130. jest to silnik porażka na paski 4 cylindry w rzędzie . odradzam temn silnik każdemu. dwa razy pękła głowica, co 80000km koszt ok 4500 zł jednorazowo . pękają kolektory, i wiele innych przykrych rzeczy. historia : kupiłem bardzo tanio w niemczech z przebiegiem 107000od 1 wlaś. z uszkodzony bokiem i kołem za 80000euro 3 lata temu. olej wymieniany co 10000-15000 km. dbałem o tego rumpla . na szczęści e i tak odzyskałem włożone pieniadze ponieważ ubezpieczalnia bardzo dobrze wypłaciła ( wypadek nie z mojej winy) wrak rozkreciłem na części. jak multiva to tylko z silnikiem 174km.lub 3.2 benzyna.
Wrażenia
2,0
Silnik
totalna masakra, nigdy w życiu takiej połyłki. tylko dlatego kupiłem z tym silnikiem bo się bardzo tanio trafiło. w silnik władowałem ponad 22000zł !!!!!!!!!!!! przez niecałe dwz lata ( nie licząc olej ,filtry, itp., roczne przebiegi ok 55000km. głowica pękła dwa razy, kolektor, pompy wszystkie , masakra to samo co w audi a6 2,5v6 tak samo awaryjny. jeśli MULTIVAN TO TYLKO 2,5 TDI R5 174KM LUB 3,2 BENZYNA .
4,0
Skrzynia biegów
wszysto jest ok brak zastrzeżeń
5,0
Układ jezdny
każdy multivan się świetnie prowadzi miałem tego złoma 130km , aktualnie 174km i t5 transporter jest super.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała
4,0
Ergonomia
wszystko dobrze ale jest pare defektów i utrudnień: 1)SŁABO umieszczone uchwyty na napoje w środkowej konsoli, musi być wysunięta cały szufladka z popielniczką która na dołkach trzeszczy. 2) bezpieczniki ukryte po lewarkiem skrzyni biegów za schowkiem na duży napój
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobrze , dla każdego z pasażerów oddzielny nawiew jest ok .
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
7 osób i wypad do francji na narty żaden problem oczywiście z boksem
3,0
Wyciszenie
w 174 km ciszej przy większych obrotach a 130 ciszej na wolnych . siknil w 174 jest na kołach zębatych i jest triszką głośniejszy na postoju. w 130 sa paski .
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali dokładnie tyle samo co 174km. a idzie o wiele gorzej .
2,0
Stosunek jakość/cena
aktualnie ceny rocznika 2004-2006 130km wachają się miedzy 45000-60000. masakra . dokładamy ok 5000zł i mamy zadbanego 174km .
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
z drobnostek nie jest żle .
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik porażka nie kupujcie 130km wiem co piszę bo posaidałem tego trupa 3 lata . glowice , zatarte pompy, jakieś czujniki strach było sie nim gdzieś ruszyć i kupiłem 174km

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Caravelle T5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Caravelle T5 T5 Multivan