Silnik kłopotliwy, przebieg nieduży a już pojawiły się usterki. Może inni mieli więcej szczęścia kupując to auto... Wtryski - regeneracja 800 zł/szt, czujnik położenia wału, 2 razy padło koło dwumasowe 2x 5000 zł z robocizną. Samochód już kilka razy podróżował na lawecie - taki to T5. T4 były o niebo lepsze. Miałem Berlingo, które do 270tys przebiegu nie miało żadnej usterki a mój Vw ma dopiero 240tys. Jestem załamany tym samochodem.
1,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Chamskie twarde zawieszenie
Komfort
1,0
Widoczność
1,0
Ergonomia
Jakość leży i kwiczy a dokładniej trzeszczy to niesamowite, że mój stary golf był lepiej wykonany niż to nowe g...o. Po kilkudziesięciu tysiącach km Wszystkie plastiki hałasują niemiłosiernie.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Lipa kompletna jeśli chodzi o ogrzewanie. Vw coś tu schrzanił bo dopiero po kilkunastu km jazdy zaczyna lecieć letnie powietrze z nawiewu.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni sporo ale niewygodnie - wiem co mówię bo ostatnio podróżowałem do Niemiec Trafikiem i powiem wam, że to auto zawstydza mojego Vw. Taki głupi Renault.
1,0
Wyciszenie
Tragedia i bez komentarza.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczność nie istnieje. Sporo pali a jak ktoś ma ciężką nogę to musi zapłacić przy dystrybutorze.
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trzeszczy, skrzypi i wibruje. Czujniki wariują a serwis rozkłada ręce.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik i jeszcze raz silnik.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 130KM 96kW
[l/100km]