Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Caravelle T5 T5 Caravelle Minivan

BMB, 6 lat temu
Silnik 2.0 115KM 85kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 170 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Volkswagen Caravelle T5 T5 Caravelle Minivan 2.0 115KM 85kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
1,93
50% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : w miarę się zbiera niestety zbyt skomplikowany i awaryjny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : źle ze stopniowane!
Układ elektryczny : wieczne awarie elektryki mogą doprowadzić do szewskiej pasji
Zawieszenie : tragiczne zawieszenie, jak nie to to tamto, nie wytrzymuje nawet 30 tysięcy km.
1,0
Całokształt
niestety zawiodłem się na VW T5 w wersji turystycznej Multivan. To już nie jest VW taki jak były VW z lat dziewięćdziesiątych. To jest szmelc, tylko ładnie wyglądająca tandeta. Naprawy są tak upierdliwe i częste że aż ręce opadają. Co rusz coś, co rusz wydatek. Czasami wcale nie mały. Auto bardzo, bardzo chimeryczne, awaryjne. Po 2latach przestałem mieć szybko do niego zaufanie. Jak tu jechać w trasę? Miałem w poprzedniki T4 i naprawdę dawały radę. Zawieszenie drogie ale inne rzeczy się przynajmniej nie psuły. W Tym nowym struclu na ponad 100tys.zł psuje się wszystko po kolei. Gdzie ta marka poszła, co się stało z renomą VW? Słyszę że inni mają podobne problemy z VW grupy: Multivanami, T5, i Carawelami. Kuźwa, kto w tym VW teraz decyduje o jakości, czy ktoś ją kontroluje? To szmelc. Przecież ja już ie kupię więcej VW! Szkoda 40 lat pracy na renomę. Żeby tak spartolić markę? Nie rozumiem. Przestrzegam tych co chcą utopić pieniądze w VW serii Multivan, Karawela czy jakiejś odmianie T5. Nerwy na postronku, auto u mechaników, pieniądze na upierdliwe naprawy. :C Miałem, jeździłem już różnymi busami ale ten T5 Multivan to najgorszy złom jaki widziałem, totalna porażka, kompletne nieporozumienie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nawet silnik spartolili. Tak skomplikowali jego budowę, że psuje się co chwila coś. Niby drobne (przepływomierz, czujnik h., napinacz, łożysko pompy, cewki - notorycznie wiosną i jesienią, instalacja lpg, komputer wariuje, deska wariuje, kable się łamią)
4,0
Skrzynia biegów
Na szczęście to jedno co się mało sypało. Szumiące łożysko można zbagatelizować. Jak zwykle w nowych busach jedynka dziwnie wchodzi, można się przyzwyczaić.
1,0
Układ jezdny
Nietrwały, wiecznie coś stuka. Zrobisz jedno drugie zaczyna stukać, Zrobisz drugie pierwsze już wraca. Mechanik twierdzi, że tak one mają i już. Ponoć jakość gum zawieszenia jest niedostosowana do ciężaru auta. Nawet oryginalne na wiele nie starczają i dopiero jak już łomocą w kabinie się wymienia. Dla mnie to skandal. W aucie za ponad 100 tys.zł gumy powinny starczać na minimum 20 - 30 tysięcy km, jak nie lepiej, a nie 2-5tys.km! Zresztą z innymi elementami jest podobnie (jak sprzęgło, hydraulika).
4,0
Karoseria
Tu w miarę, pojawiają się ogniska (głównie koroduje od spodu i od wewnątrz) ale można ogarnąć jak się w porę zabezpiecza.
Komfort
1,0
Widoczność
Fatalna!
1,0
Ergonomia
Fatalna! VW T5 Multivan drogi w użytkowaniu samochód jak czort! Pali jak smok (ok - tego się spodziewałem) ale w kosztach przeglądów i napraw to lekko mówiąc przegięcie!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa choć też się psuło.
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie jest tak duża jak w innych busach, które miałem. Żeby powiększyć powierzchnię trzeba nieźle się nagimnastykować. Trzeba poświecić dużo czasu. Za dużo!
2,0
Wyciszenie
Nie jest rewelacyjne. Głośniejszy niż poprzednie stare T4, powyżej 100km/h robi się nieprzyjemnie, zaczyna huczeć i głowa boli. Częste przystanki wskazane! Warto pamiętać, że to nie jest sportowe auto! To fajnie, dostojnie jedzie wgraniach 60-80km/h. Potem robi się męczące.
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
masakrycznie duże!
1,0
Stosunek jakość/cena
co się stało z VW nie wiem. Ta marka tak spadła w jakości, tak jest tandetna i droga, że przeraża. Ręce i nogi opadają. Świat przekoziołkował d góry nogami.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cała masa drobnych i większych usterek.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
także się zdarzają. Zawieszenie w tym aucie jakieś to nieporozumienie. Niska jakość plastików to pryszcz przy upierdliwych niespodziankach, awariach.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Caravelle T5 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Caravelle T5 T5 Caravelle Minivan

Cenimy Twoją prywatność

Autocentrum.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego gromadzenia i wykorzystywania danych oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów IAB (880 partnerów) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów (405 partnerów) a także udostępnienie przez nas ww. Zaufanym Partnerom przypisanych Ci identyfikatorów w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej. Możesz również podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy będą przetwarzać Twoje dane osobowe zbierane w Internecie (m.in. na serwisach partnerów e-commerce), w tym za pośrednictwem formularzy, takie jak: adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń i identyfikatory plików cookies oraz inne przypisane Ci identyfikatory i informacje o Twojej aktywności w Internecie. Dane te będą przetwarzane w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostępu do nich, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru reklam, tworzenia profili związanych z personalizacją reklam, wykorzystania profili do wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profili z myślą o personalizacji treści, wykorzystywania profili w doborze spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, poznawaniu odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł, opracowywania i ulepszania usług, wykorzystywania ograniczonych danych do wyboru treści.


W ramach funkcji i funkcji specjalnych Wirtualna Polska może podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Cele przetwarzania Twoich danych przez Zaufanych Partnerów IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów są następujące:

  1. Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich
  2. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru reklam
  3. Tworzenie profili w celu spersonalizowanych reklam
  4. Wykorzystanie profili do wyboru spersonalizowanych reklam
  5. Tworzenie profili w celu personalizacji treści
  6. Wykorzystywanie profili w celu doboru spersonalizowanych treści
  7. Pomiar efektywności reklam
  8. Pomiar efektywności treści
  9. Rozumienie odbiorców dzięki statystyce lub kombinacji danych z różnych źródeł
  10. Rozwój i ulepszanie usług
  11. Wykorzystywanie ograniczonych danych do wyboru treści
  12. Zapewnienie bezpieczeństwa, zapobieganie oszustwom i naprawianie błędów
  13. Dostarczanie i prezentowanie reklam i treści
  14. Zapisanie decyzji dotyczących prywatności oraz informowanie o nich

W ramach funkcji i funkcji specjalnych nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy mogą podejmować następujące działania:

  1. Dopasowanie i łączenie danych z innych źródeł
  2. Łączenie różnych urządzeń
  3. Identyfikacja urządzeń na podstawie informacji przesyłanych automatycznie
  4. Aktywne skanowanie charakterystyki urządzenia do celów identyfikacji

Dla podjęcia powyższych działań nasi Zaufani Partnerzy IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy również potrzebują Twojej zgody, którą możesz udzielić poprzez kliknięcie w przycisk "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU" lub podjąć decyzję w sprawie udzielenia zgody w ramach ustawień zaawansowanych.


Cele przetwarzania Twoich danych bez konieczności uzyskania Twojej zgody w oparciu o uzasadniony interes Wirtualnej Polski, Zaufanych Partnerów IAB oraz możliwość sprzeciwienia się takiemu przetwarzaniu znajdziesz w ustawieniach zaawansowanych.


Cele, cele specjalne, funkcje i funkcje specjalne przetwarzania szczegółowo opisujemy w ustawieniach zaawansowanych.


Serwisy partnerów e-commerce, z których możemy przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie udzielonej przez Ciebie zgody znajdziesz tutaj.


Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać wywołując ponownie okno z ustawieniami poprzez kliknięcie w link "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu.


Pamiętaj, że udzielając zgody Twoje dane będą mogły być przekazywane do naszych Zaufanych Partnerów z państw trzecich tj. z państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.


Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przeniesienia przetwarzania danych, złożenia sprzeciwu, złożenia skargi do organu nadzorczego na zasadach określonych w polityce prywatności.


Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że pliki cookies będą umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. W celu zmiany ustawień prywatności możesz kliknąć w link Ustawienia zaawansowane lub "Ustawienia prywatności" znajdujący się w stopce każdego serwisu w ramach których będziesz mógł udzielić, odwołać zgodę lub w inny sposób zarządzać swoimi wyborami. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz w polityce prywatności.