Niezawodna i ekonomiczna jednostka. Ładnie brzmi. Mimo 88 km mocny i dynamiczny silnik.
5,0
Skrzynia biegów
Podobno skrzynie w tych wersjach 88 km są nietrwałe ale ja jak na razie nie miałem żadnej awarii "odpukać"
4,0
Układ jezdny
Niezależne zawieszenie wszystkich kół więc prowadzi się doskonale. Dolne sworznie przednich wahaczy padają średnio co 40 - 50 tyś km
Komfort
4,0
Widoczność
Mam wersję towarową bez szyb bocznych i tylnej ale w lusterkach wszystko widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Niemiecki ordnung
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W lecie chłodzi w zimie dobrze grzeje czego chcieć więcej.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dwie osoby z przodu super ale trzy już gorzej.
5,0
Wyciszenie
Silnik słychać w kabinie ale dźwięk nie jest uciążliwy. Czasami wyłączam radio żeby posłuchać tych pięciu cylindrów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części dobrej jakości dość drogie ale nie trzeba ich często wymieniać. Głównie naprawy przedniego zawieszenia. Spalanie na poziomie 7 - 8 litrów nie jest dużą wartością biorąc pod uwagę gabaryty auta i pojemność silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę za drogi ale myślę że warto dać więcej i cieszyć się niezawodnym autem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Korozja nadkoli, progów i rantów błotników poza tym auto niezawodne
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 88KM 65kW
[l/100km]