Silnik
: Uwaga na rozrząd trzeba pilnować, nie polecam więcej jak 80.000
Układ elektryczny
: przewody elektryczne pękają i coś przestaje działać
3,0
Całokształt
Gdyby nie te drobne usterki to było by super.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnk jest ok z drobnymi problemami z przewodami podciśnieniowymi oraz zprzepływomierzem. Zbyt często trzeba wymieniać przewody podciśnieniowe, gdyż auto trci moc i nie wiadomo dlaczego.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa i działa. Mogła by być bardziej precyzyjna.Brak wycieków nawet przy 750.000 km.
2,0
Układ jezdny
Za dużo sworzni i zbyt często trzeba wymieniać. A do tego tulejki metalowo-gumowe przy przyczepie padają co chwile. Ford lepszy.
Komfort
3,0
Widoczność
Ujdzie.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tutaj ford mógłby brać przykład.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest trochę wąski, a z przodu kierowca i dwóch pasarzerów ma przechlapane.Ford bije na łeb i na szyję.
3,0
Wyciszenie
No cóż. To jest samochód do pracy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Paliwo wręcz idealnie w stosunku do osiągów i możliwości auta. Ceny części też ok, ale trzeba często je wymieniać, a to jest bardzo źle. Auto ma pracować a nie stać u mechanika.Może jechać ale bardzo denerwują stuki i niedociągnięcia. Pod tym względem ford bije vw.
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie warta tych pieniędzy co trzeba dać. To tylko legenda. zrobiłem tym autem 750.000 i mam jeszcze dwa podobne i podobne przebiegi. Mam też trzy fordy.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie psują się główne elementy. Psują się drobiazgi: przewody podciśnieniowe, przepływomiez, w zawieszeniu sworznie, końcówki drążka i drązki kierownicze (nawet oryginał),instalacja elektryczna na przewodach popękana. Nic poważnego, tylko drobiazgi i to co chwile. To denerwuje. Ford transit po 2000 lepszy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie mam zstrzeżeń.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 102KM 75kW
[l/100km]