Przeniesienie napędu
: syncro to wspaniała rzecz a w sumie tylko 1l więcej pali jak zwykły
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na busa to rewelacja.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
mam napęd syncro auto jak przyklejone do drogi i wspaniale znosi polskie drogi. pierwsza naprawa przy 350000
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima daje super a ogrzewanie z webasto na największym mrozie nie zawodzi. po rozruchu w zimie przy temp -20 stopni po kilkudziesięciu sekundach dmucha ciepło
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
jak na ten rok to dobre do 120 km/h później trochę gorzej ale to przecież bus
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
doskonale gdyby nie drogi rozrząd, paski+roliki+pompa wody ok 1200zł. spalanie rewelacja od 8 - 12l/100km syncro. 12l z lawetą i bez oszczędzania.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w tym bez poważnych usterek, w poprzednim turbo siadło przy 480000
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 102KM 75kW
[l/100km]