Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Caravelle T4 Transporter

valve, 21 lat temu
Silnik 2.4 D 75KM 55kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 300 tys. km
Volkswagen Caravelle T4 Transporter 2.4 D 75KM 55kW 1991-2003 - Oceń swoje auto
4,23
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Bardzo dobre auto do przewozu osób a po wyjęciu foteli (bardzo prostym zresztą) również i towaru. Największym plusem jest komfort jazdy, ergonomiczność nadwozia, niezawodność i wytrzymałość samochodu oraz brak charakterystycznego dla Transitów "terkotu" silnika. Jeszcze gdyby w ASO (MW Danelczyk Lublin) nie mówili, że ten typ tak ma...
Wrażenia
4,0
Silnik
W czasie wyprzedzania brakuje turbinki.... Kulturalny w pełnym zakresie obrotów... i znów tylko brak turbo:-(
4,0
Skrzynia biegów
Wsteczny ciężko wchodzi. Po regulacji w ASO Danelczyk w Lublinie nadal ciężko wchodzi. Stwierdzili, że on (samochód) tak ma
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjny układ jezdny. Główna naprawa przedniego została wykonana dopiero przy 270tys.km
Komfort
4,0
Widoczność
Pomimo zamontowanych foteli nawet przez tylną szybę nieźle widać.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dziwi mnie tylko, że przez środkowy nawiew ciepło nie leci... ale jak to stwierdzili w ASO... tak ma być
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dałbym "doskonale" ale podwójne siedzenie pasażerów obok kierowcy jest pomyłką. Poza tym bardzo wygodnie i obszernie
4,0
Wyciszenie
Nieźle, chociaż w Caravelli jest ciszej. Poza tym przy 300 tys. km wydech już nie ten... a też nie był wymieniany, choć już trzeba :-)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie ON na poziomie przyzwoitym. Samochód jeździ w firmie, w różnych warunkach praktycznie przy max obciążeniu. Średnio zużywa ok 9/100 ON. Natomiast przeglądy. No cóż, serwis bardzo drogi, części również do tanich nie należą i jakkolwiek często się T-4 nie naprawia to jednak ceny eksplatacji są wysokie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na Polskie drogi, to wyjątkowo mocny wóz...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 280 tys. wysypał się (dosłownie) katalizator. Nie montowaliśmy nowego, bo i po co? Droga rzecz no i zabiera parę koników z silnika:-) Oprócz tego 2 razy wymienialiśmy pompę paliwa (w ASO stwierdzili, że usterka jest winą złego paliwa na stacjach naszych CPNów. - vide- ranking CPN-oszukańców na portalu Gazety)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Caravelle T4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Caravelle T4 Transporter