Dość głośny, co przy dłuższych trasach, przy jeździe ponad 100 km/h męczy. Problemy przy wyprzedzaniu samochodów jadących ok 100 km/h, na 4 biegu nie chce się już rozpędzać na piątym zajmuje mu to trochę czasu.
4,0
Skrzynia biegów
Działa dość dobrze, choć trzeba było ją remontować bo wałek, w którym rozwalił się zaczep, wywiercił dziurę w korpusie i olej ze skrzyni zalał sprzęgło... Człowiek który to robił, mówił że miał już kilka takich przypadków.
4,0
Układ jezdny
Jak na auto tej wielkości całkiem dobrze trzyma się drogi, choć przy większych prędkościach czuć przechyły.
Komfort
3,0
Widoczność
Plusem jest wysokie usytuowanie, ale lusterka mają duży kąt martwy, wszsytkie samochody osobowe się w nim chowają, więc jeżdżąc po mieście pasy zmienia się trochę na wyczucie...
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trzeba poczekać zamin się nagrzeje, jak jest mokro i w zimie lubi parować... W lato potrafi się nagrzać.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla kierowcy jest dużo, ale jeśli z przodu usiądą trzy osoby to ta po środku siedzi prawie na lewarku skrzyni biegów i utrudnia wrzucanie 4 i 5 biegu.
3,0
Wyciszenie
W moim przypadku wyciszenie auta jest kiepskie, przy długiej jeździe bardzo męczy. Może dlatego że jest to blaszak...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość ekonomiczny, choć całodzienna długa jazda po mieście na pewno mu nie służy. Spalanie na poziomie 10 l. Ale każdy kto mieszka w Warszawie wie że tu każdy każdego pośpiesza..
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Co jakiś są rzeczy do naprawy. Śniedzieją styki od oświetlenia wewnętrznego i sygnalizacji świateł, w moim przypadku stacyjka po przekręceniu o 1 nie łączy, co powodowało że nie działało radio i sygnalzacja włączonych świateł, wycierające się kluczyki, w pewnym momencie można było wyjąć kluczyk ze stacyjki przy pracującym silniku, przepalające się żarówki od podświetlenia, wymiana łożysk od drzwi przesuwanych, brzęczące osłony kolektora wyjątkowo denerwujące... Śmiesznym objawem jest resetowanie się zegarów przy uruchamianiu silnika. Pzyczyną był słaby akumulator... Kilka wycieków z układu chłodzenia, bierze olej, więc po ok 8000 km trzeba mu trochę dolać. Pojawia się rdza przy szybie przedniej i tylniej, na progu drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Naprawa skrzyni biegów i wymiana sprzęgła, alternatora, rozrusznika, wymiana amortyzatorów - urwało się mocowanie.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 68KM 50kW
[l/100km]