Układ hamulcowy
: Jedynie hamulce zasługują na pochwałę.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Turbina regenerowana co chwilę, praktycznie co 20 tys. km.
Karoseria
: Szybkie gnicie ramy i stopnia przy kabinie.
2,0
Całokształt
Samochód kupiłem 3 lata temu wersji skrzyniowej do przewozu węgla oraz drobnego AGD z przebiegiem 344 tys. km przebiegu. Mam ochotę się go pozbyć ze względu na gnicie auta, które występuje na ramie i częściowo przy stopniu, jeśli chodzi o silnik to w wersji 1.9 TD sypie się co chwile turbina.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik 1.9 TD to jedna wielka tragedia, co chwile psuje się w nim turbina oraz kopci jak zły.
4,0
Skrzynia biegów
Jedynie skrzynię biegów mogę pochwalić, wszystkie biegi oraz wsteczny wchodzą bez problemu.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Samochód "dosłownie" sypie się na moich oczach, gnije w nim wszystko, od ramy aż po stopień kończąc.
Komfort
4,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Tragiczne, powyżej 80 km/h nie da się wytrzymać, słychać też buczenie silnika powyżej 100 km/h.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 68KM 50kW
[l/100km]