Szukaj

Ocena kierowcy - Volkswagen Caravelle T4 Transporter

Marek, 16 lat temu
Silnik 2.5 110KM 81kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 280 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Volkswagen Caravelle T4 Transporter 2.5 110KM 81kW 1992-2003 - Oceń swoje auto
4,08
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu. Wcześniej jeździłem wieloma t4 z dieslem i musze powiedzieć że benzyna to jest całkiem inna bajka :) wysoka kultura pracy .. cisza w kabinie i zawsze zapas mocy pod prawą nogą
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dość żwawy jak na tak ciężkie auto. Do prędkości 80 km/h może sie równać z osobówkami potem daje sie już we znaki duży opór powietrza jaki stawia t4 i nie czuć już wciskania w fotel ;) Przy prędkościach powyżej 80 km/h podczas wyprzedzaniu czuć także niedobór momentu obrotowego (190 Nm) charakterystycznego dla silników beznzynowych ... dieselki o tej pojemności mają grubo ponad 250 Nm ale i tak jak na busa osiągi są świetne :)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia jest bardzo dobrze zestopniowana i dobrze sie sprawdza podczas codziennego użytkowania jednak kiedy chcemy wykorzystać w pełni osiągi auta i po sportowemu zmieniać przełożenia to możemy mieć problemy ze znalezieniem poszczególengo biegu ;)
4,0
Układ jezdny
Auto prowadzi sie bardzo pewnie i przyjemnie :) pokonywanie zakrętów z dużymi prędkościami nie stanowi większych problemów
Komfort
5,0
Widoczność
Cały przeszklony wiec nie ma problemu ... lusterka także nie najgorsze
4,0
Ergonomia
Jak to w dostawczaku z tamtych lat ... wszystko rozplanowane dość przypadkowo ale mimo to większość przełoączników jest pod ręką ...tylko ta wajcha w podłodze ...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu świetna jazda w 2 osoby ... we trzech strasznie ciasno
4,0
Wyciszenie
Jak to beznzyniak chodzi dość cicho ...jak sie mu wdepnie to słychać przyjemny bulgot 5 garowego silnika ;)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj jest nieco gorzej ale czego by sie spodziewać po silniku o takiej pojemności i aucie o takich gabarytach ... jeżdze na gazie wiec koszty utrzymują sie w granicach jazdy dieslem
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz na jakiś czas jakaś pierdoła do wymiany
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak narazie nic ... oby tak dalej

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.5 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
14,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Volkswagen Caravelle T4 – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Volkswagen Caravelle T4 Transporter