polecam tym co duzo jezdza. Po zrobieniu 1000 km z zadnej osobowki nie wysiadziesz tak wypoczety jek z multivana! Masz duzo przestrzeni dwa podlokietniki tempomat i widok daleko do przodu nad dachami osobowek.
Wrażenia
4,0
Silnik
151 KM w zupelnosci wystarczy nie ma sensu czipowac.Nie jedna nowa osobowka z bezyna nie moze mnie dojsc
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia ok. ale czemu dzwignia ma metr dlugosci ???
4,0
Układ jezdny
jastem zaskoczony jak szybko mozna wchodzic w zakrety busem !
Komfort
5,0
Widoczność
widac caly przod i tylne slupki za ktorymi konczy sie nadwozie.Lusterka 10 razy wieksze niz w oktavi ktora jezdzilem wczesniej.No i ta wysokosc.W miescie to ja wszystko widze na dachami osobowek.To one czekaja az skrece wyzszym busem.Noca tez im wyzej sie siedzi tym mniej cie oslepiaja
4,0
Ergonomia
zastrzezenia mam tylka do malych przyciskow climatronika i BARDZO glupiej regulacji wycieraczek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
oddzielna klima na przod i tyl to super pomysl! W niejednej osobowce z tzw. dwustrefowa klimatyzacja z tylu zima marzlem a latem sie gotowalem.Na ogrzewanie niestety trzeba poczekac min 10 minut.Jest to spowodowane wysoka sprawnoscia nowoczesnych diesli (silnik wytwarza malo energii cieplnej) i duza kubatura auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej byc chyba nie moze!
1,0
Wyciszenie
glosniej niz w maluchu! Zastanawiam sie nad wyciszeniem w profesjonalnym warsztacie.Nie wiem jak z szumem wiatru i opon bo silnik i tak wszystko zaglusza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
srednie zuzycie 7.5 do 8.0 to bardzo dobry wynik a nie jestem zawalidroga
3,0
Stosunek jakość/cena
jest drogi ale o czyms to swiadczy.Przeciesz to rynek dyktuje ceny!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zadnych zastrzezen
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
przejechalem nim 80 tys km i wymienilem: kolo paska klinowego 900 zl,uszczelka pod glowica 1200 zl i wczoraj elemety zawieszenia za 400 zl.