Jedynka krótka, mam nadzieję, że się przyzwyczaję. Chyba lepiej pustym startować na dwójce.
4,0
Układ jezdny
Pusty (mam takie wrażenie) podskakuje. Pełnym jeszcze nie jechałem. Odczuwalne nierówności naszych "asfaltów".
Komfort
5,0
Widoczność
Rewelacja, widać wszystko.
4,0
Ergonomia
Osiem litrów na setkę wydaje mi się dobrym wynikiem.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Potrzebuje dużo czasu na ochłodzenie wnętrza, a dmuchawa na najwyższych obrotach do cichych nie należy. Ogrzewania jeszcze nie miałem okazji testować, poczekam do zimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dzieciaki mają raj. Mnie też podoba się możliwość przemieszczania z miejsca na miejsce bez konieczności wysiadania z auta.
4,0
Wyciszenie
Chociaż spodziewałem się, że będzie głośniej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście z klimą to podchodzi pod jedenaście. Na trasie [co to za trasy;-)] zdecydowanie lepiej (6-7)
4,0
Stosunek jakość/cena
Dużo pieniążków, może i dużo bajerów, ale i tak uważam, że za drogo. Niestety u konkurencji cieniutko i w momencie porównania Caravelka wychodzi taniej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do tej pory cisza
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.5 TDI 102KM 75kW
[l/100km]