jak na dużego vana dobrze, jednak model który użytkowałem przez 8 lat to droga przez mękę. Auto z polskiego salonu. Byłem drugim właścisielem.
Wrażenia
2,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Vr6 silni aes dużo pali, koszty naprawy przecietne, problem czasemw częsciach i mechanikach... niestety nie każdy miał na vr6 w t4... (miasto pow 100tys)jak się takiego znalazło to z respetkem trzeba było się trzymać.
3,0
Stosunek jakość/cena
wykończenie, komfort jazdy super
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przepływomierz, sonda po pownym czasie do wymiany no i oczywiście wszystkie elementy podlegające zużyciu, zwykłe auto wszystko się żużywa jak wszedzie a czasem szybciej...
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
np z wileu wtryskiwacze do wymiany, alternator, czujnik obrotu wału... wymianiam na szybko takie które przyspożyły mi problemów na trasie, ale najgorsze bylo to że psuło się i w trasie i w mieście... auto użytkowałem 8 lat, wszystkie płyny naprawy robiłem na bierząco... ale i tak jak mit niezawodności T4 uważam że to przestada T$
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 140KM 103kW
[l/100km]