ogólnie samochód idealny, mimo iż roczniki caravell T5 sa jeszcze bardziej luksusowe i bezpieczniejsze /airbagi/ no i siniki bardziej nowoczesne np. 2.5TDI 150PS lub 2.8 vr 140 PS to samochód ten jest naprade trwały, ekonomiczny, wygodny i bezpieczny, a po za tym zarabia na siebie!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
przy około 300 tys. km stukaly popychacze zaworowe, po za tym do dzis silnik bez remontu
4,0
Skrzynia biegów
pracuje idealnie, nie haczy
4,0
Układ jezdny
jedynie "lecą" gumy stabilizatora i końcówki drążka to zasluga polskich dróg!
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobre widocznosc przy cofaniu, po za tym przejrzyste lusterka
4,0
Ergonomia
siedzenie kierowcy wydaje sie być bardzo proste, ale za to jest komfortowe! czytelne wskazniki
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
doskonala wentylacja i ogrzewanie! { 2 nagrzewnice } jedyny minus brak klimy!
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo duzo miejsca dla kierowcy, jeszcze wiecej na tylnich kanapach! komfort siedzen i ilosc miejsca wieksza niz w luksusowych autobusach a nawet samolotach pasazerskich
4,0
Wyciszenie
mimo iz taki przebieg silnika to pracuje w miarę cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 12 l, trasa 9 l - na gazie koszt 100 km na trasie około 17 zł, tanie filtry
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość wysoka cena w miare stabilna a nawet za 10 latka mozna dostać jeszcze niezłą kasę!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nigdy mnie zawiodła a zjeżdziłem prawie całą europę tym samochodem!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jeśli dbasz o niego tzn. wymiany olejów, filtów, pasków i nie gonisz go na zimnym silniku to posłuży ci dobrych kilkanaście lat!!!