Silnik 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg:
12 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,71
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Cena zakupu wysoka (92000 netto) ale samochód bardzo przyjazny. Konkurencja którą testowałem ( Grand Turneo, Doblo maxi) jednak mocno odstaje co do jakości wykończenia, komfortu. Użytkując samochód 50/50 na cele prywatne i firmowe warto dołożyć troszkę do Caddy.
Wrażenia
5,0
Silnik
Na trasy polecam wersję 150km. Mocny silnik możliwe nawet 200km/h, skrzynia 6. Na autostradach większość busów, SUVów (japonia,korea) wymięka:)
5,0
Skrzynia biegów
bez uwag
5,0
Układ jezdny
nie ma wrażenia jazdy jak busem/vanem, bliżej do osobówki
4,0
Karoseria
małe zmiany szczególnie tył podobny do poprzednie wersji to mały -
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie
5,0
Ergonomia
jak każdy VW super
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez uwag. climatronic działa sprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trzeci rząd siedzeń troszkę naciągany ale dla 5 osób ok
5,0
Wyciszenie
bez porównania na + do konkurencji. Przy prędkościach 140/150 z bagażnikiem (belkami) na dachu możliwa normalna rozmowa.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy jeździe po mieście i na trasach do 120km/h spalanie poniżej 7l. Na autostradach przy 140/150 średnie spalanie ok 8-9
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena troszkę za wysoka i rabaty sporo niższe niż na osobowe vw ale tak jak pisałem warto dołożyć te 10-15tyś niż kupić np Doblo maxi
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dotychczas brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
także brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI SCR BlueMotion Technology 150KM 110kW
[l/100km]