JESTEM BARDZO POZYTYWNIE ZASKOCZONY TYM POJAZDEM
MIAŁEM WIELE AUT UŻYTKOWYCH
NATOMIAST TO JEST NAJLEPSZE
(KANGOO, H-1, TRANSPORTER, H-100, PARTNER)
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK BARDZO ELASTYCZNY I CICHY
5,0
Skrzynia biegów
PŁYNNA, BIEGI LEKKO SIĘ ZMIENIAJĄ
4,0
Układ jezdny
BARDZO DOBRE ZACHOWANIE NA ZAKRĘTACH NAWET PRZY WIĘKSZYCH PRĘDKOŚCIACH. TROSZKĘ ZA BARDZO ODCZUWALNE WSZELKIE PODSKOKI CHODZI TU OCZYWIŚCIE O TYŁ (BELKA,RESORY)
Komfort
5,0
Widoczność
BARDZO DOBRA WIDOCZNOŚĆ WE WSZYSTKICH KIERUNKACH
4,0
Ergonomia
KLASYKA/NOWOCZESNOŚĆ
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
BARDZO DOBRA KLIMATYZACJA I CICHY NADMUCH
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
REWELACJA NAJWIĘKSZY W SWOJEJ KLASIE
4,0
Wyciszenie
NA LETNICH OPONACH NIC DODAĆ NIC UJĄĆ (AUTO UŻYTKOWE) NA ZIMOWYCH TROSZKĘ ZA GŁOŚNO (ALE MOŻE TO KWESTIA MARKI OPON)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
NIE ODBIEGA W KOSZTACH UTRZYMANIA OD RYWALI.
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA DOBRY SAMOCHÓD TRZEBA ZAPŁACIĆ
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NIC SIĘ NIE DZIEJE POZA DRGANIEM OSŁON OD GŁOŚNIKÓW NA PODSZYBIU
(WKU.......JĄCE)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]