Układ hamulcowy
: Wielokrotnie się sprawdził w sytuacjach ekstrmalnych
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Ciągłe problemy z osprzętem- 2x naprawa turbiny
regenerowana koszt ok 1000.00
minus!za -brak zegara temperatury silnika jak zapali się kontrolka oleju lub temperatury to już po fakcie. Silnik tdi i turbina biora olej-sprawdzać co 1000-1500 bezwzglednie.
4,0
Skrzynia biegów
bez problemowa
5,0
Układ jezdny
rewelacja jeśli chodzi o stabilizację auta w ciężkich warunkach-abs/esp na 6.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tragicznie bez klimy.
Trzeba dbać o filtr(drogi)cząstek stałych bo zapycha nadmuch a wtedy zimą to porażka, w wersji
towarowej niezwykle długi czas ogrzania wnętrza,
a latem duża przednia szyba i kiepski nadmuch powodują nagrzewanie jak na Sacharze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super małe spalanie na trasie ,w wersji bez klimy
miasto tak sobie
3,0
Stosunek jakość/cena
nowy niezwykle drogi ,oraz drogi serwis gwarancyjny, trzeba sie targowac o ceny serwisu ze względu na duża rozpietość cen za usługi w ASO
rozrząd+przegląd 2500
rozrząd +przegląd 1600
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeśli fabrycznie nie załozono elektryki na szyby
alarmu i centralnego zamka to naprawy i wymiany średnio co 6 miesięcy
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
turbina ,turbina , turbina silnik 104km.
drzwi boczne i tylne trzeba zamykać jak w Bonanzie
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]