Żeby nie było tak pięknie to wielki minus za to że nie ma wskaźnika temperatury silnika (czy jak kto woli temp.cieczy chłodzącej) !!!! Jest tylko kontrolka ale pewnie jak sie już zapali to będzie za późno...
Wrażenia
4,0
Silnik
Specjalnie nie mam się czego czepiać.Ważne by nie oszczędzać na oleju silnikowym przeznaczonym do pompowtrysków. 5W-40 Mobil lałem bo tego oleju już Mobil nie będzie produkował. Teraz leję 5W-30. Na opakowaniu jest specyfikacja VW 500 także bez obaw zmieniłem olej.
3,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu.
4,0
Układ jezdny
Po 200 tyś amortyzatory przednie do wymiany. Po 130 tyś lewy przegub półosi napędowej też podziękował za współpracę.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeżdżę blaszakiem...
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Momentalnie sie nagrzewa bo mam kabinę 2 osobową. Na klimę też nie narzekam.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2 osoby nie narzekają. Mam 180 cm wzrostu i wygodnie mi za kółkiem.
4,0
Wyciszenie
Tu sie nie wypowiem bo lubię dźwięk diesla i nie wiem czy ma głośną pracę czy nie...
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie jeżdżę na serwis bo nie mam zaufania. Co 20 tyś. wymieniam olej i 4 filtry (oleju,paliwa,powietrza,przeciwpyłkowy(kabinowy)). Naprawdę nie ma co oszczędzać na wymianie filtrów. Wszystkie produkuje FILTRON więc nie ma problemu z kupnem.No i ważna też jest jakość paliwa.Tankować tylko na sprawdzonych stacjach.
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena kosmiczna. W 2006 zapłaciłem za niego 70 tyś. (brutto). Wersja furgon.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie nigdy mnie nie zaskoczył nieprzyjemnie że np. nie chciał zapalać czy unieruchomiło go na drodze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Kupiłem go w polskim salonie jako nowy więc mam pewność co do historii samochodu.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 105KM 77kW
[l/100km]