Inne
: Bezawaryjność - auto cały czas w trasie - i tylko raz przez te lata awaria je unieruchomiła - jak się okazało przekaźnik od świec żarowych - wymieniono i pojechał dalej.....
Daje ocenę \"doskonale\" zważywszy na lata użytkowania i jego przebieg, może auto jest średnio komfortowe, trochę głośne, nie super ergonomiczne - ALE SUPER NIEZAWODNE a to się w pracy liczy najbardziej.
Wrażenia
5,0
Silnik
To dopiero silnik - ma 400 tysięcy i co - i nic. Wół roboczy - jak dbasz to odwdzięczy się jak może. Wiadomo głośny (pompowtryskiwacze), wiadomo słaby (65KM), wiadomo powolny (do setki to chyba z 16 sekund)- ale jeździ i ze 150 km/h jak trzeba, perfekcyjnie bezawaryjny - kto wybiera ten motor nie myśli o osiągach, wyścigach i ciszy lasu we wnętrzu.
5,0
Skrzynia biegów
Nic się nie dzieje, precyzyjna, długie i komfortowe przełożenia.
5,0
Układ jezdny
Jak na dostawczaka o konstrukcji z początku lat 90-tych XX wieku - rewelacja. Trzyma się drogi jak przyklejony (czy pełny czy pusty). Zawieszenie z tyłu na resorze więc wymaga obciążenia dla \"komfortu\" o ile można o tym mówić. Jak na takie troszkę \"taczki\" to jest bardzo dobrze.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność na boki, do tyłu to \"0\" - ale to furgon, więc przez blachę nic nie zobaczysz ;-). Reszta w porządku - lusterka duże, wysunięte ; boki czy front normalnie ; z tyłu - mam szyby w drzwiach więc wystarczająco.
4,0
Ergonomia
Konstrukcja z początku lat 90-tych XX wieku - więc oceniając, trudno zbyt wiele wymagać. Minusy to przełączniki otwierania szyb w konsoli środkowej, fotele mogłyby być lepsze (choć były jak miał mniejszy przebieg). Wszystko trzyma się kupy i daje radę więc generalnie wszystko jest OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam klimy i to jest minus, z czasem wiatrak trochę hałasuje (trzeba wymienić). Czas reakcji szybki, grzeje i \"chłodzi\" zgodnie z oczekiwaniami.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest wystarczająco, ale o jakimś komforcie przestrzeni trudno mówić. Mały dostawczak na bazie VW Polo - to co tu wymagać. Jak na takie gabaryty, jest miejsce i nad głową i na nogi. Foteli nie rozłożysz ale zakres regulacji daje minimum komfortu.
3,0
Wyciszenie
Jest średnio bo to dostawczak z przodu z głośnym 1.9 SDI na pompowtryskiwaczach a z tyłu blaszana puszka oddzielona tylko ażurową kratką z tworzywa.
Jednakże nawet po trasie ponad 1000 km nie czuję się człowiek okrutnie wypluty i głowa nie boli.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa - MISTRZOSTWO ŚWIATA ocena doskonała. Przeglądy u VW jak to u autoryzowanego dealera - nie za tanie i co 15000 km, ale cenowo nie odbiegają od innych marek - naprawy rzadko - bo nic się nie psuje więc inne koszty zdecydowanie poniżej średniej (biorąc pod uwagę 400tys. km i perfekcyjną \"służbę\").
5,0
Stosunek jakość/cena
było tanie w zakupie, jest tanie w eksploatacji, ale jest co 15 tys w stacji VW na przeglądzie - zgodnie z instrukcją. Zgodnie z zasadą \"...jak sobie posmarujesz tak pojedziesz\".
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parę spraw uległo zepsuciu (np. przełącznik kierunkowskazów - ze 2 razy, mocowanie wycieraczek) ale to nic jak na takie użytkowanie. JEDEN POWAŻNY MINUS to przymarzające mechanizmy otwierania drzwi w zimie (nie klamki, nie zamki klamek - tylko wbudowane wewnętrzne zamki - jakieś zapadki itd.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ŻADNYCH POWAŻNYCH USTEREK w CIĄGU 400 tysięcy km PRZEBIEGU.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 SDI 65KM 48kW
[l/100km]