jak przyjdzie mi mojego sie pozbywac w koncu kiedys to szkoda ze nie bedzie mozliwym kupic znów sobie takiego samego z pzrebiegiem znów 20tkm i z uczuciem wolnosci walic kilometry i zarabiac znów pieniazki nim gdy ona tak mało wymagający:)
Wrażenia
3,0
Silnik
klekocik;) ale zawsze robi "rerere" gdy inni juz zimą ciągną sie na lince:P
5,0
Skrzynia biegów
masełko
5,0
Układ jezdny
wersja ciezarowa czyli ładownosc powyzej 600kg to ciezarówka, wiec twardo jak na koźle.. ale za to wytrwale na naszych drogach
Komfort
4,0
Widoczność
mimo ze blaszak to jest ok
3,0
Ergonomia
moze być ... skoro to tylko do tłuczenia ostrego towarów
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
długo rozgrzewa sie zimą. a potem dmucha juz doskonale
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przez tą kratkę za plecami nie ma jak sie przeciągnąć ;)
3,0
Wyciszenie
ponad setką robi sie głośno
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto max 6,5 trasa pod pełnym obciazeniem 5,5
5,0
Stosunek jakość/cena
czesci fenomenalnie tanie wsrod zamienników... klocki 30zł... reflktor nowy przód 100zł.... uszzcelka pod miske olejową 11zł.... swieca zarowa 15 zł.... czyli duperele ktore naparwia sie za resztę pozostajacą z piwa napraw wiekszych nigdy nie było bo po co wiec leje sie i jezdzi mimo 200oookm..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko zarówka, i biezaca ekspolatacja, przy czym tłumik oryginalny rozleciał sie przy 190tys km dopiero