doskonały wóz, średnia klasa wyższa :) dla młodych jak i dla dojrzałych kierowców, wsiadając do VR5 nie wsiadasz do zwykłego samochodu, przenosisz się do luksusowego świata
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik niesamowicie elastyczny, idealny do dynamicznej jazdy w mieście jak i na trasie,
nie meczy się bez problemu 180-190km/h autostrada spalanie gazu wtedy 15l czyli jak 7 benzyny, v-max (230)
5,0
Skrzynia biegów
krótka, bardzo dobrze wchodzą biegy, doskonale wyprofilowana, elastyczna
5,0
Układ jezdny
zawieszenie super, twarde, bora przykleja się do drogi, górskie zakręty na trasie np do zakopanego albo w kotlinie kłodzkiej przebywa w sposób szybki bezpieczny
Komfort
4,0
Widoczność
przód super :) do tyłu trzeba się przyzwyczaić bo tyłek wysoko ale jak się już pojeździ tydzień dwa to jest ok :)
5,0
Ergonomia
miód ;) wszystko na swoim miejscu łatwy dostęp wszędzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
po minucie w samochodzie leci już ciepłe powietrze :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca z przodu i z tyłu, bardzo wygodne fotele (kubełkowe)
5,0
Wyciszenie
mówi się że bory są słabo wyciszone, fakt, podczas jazdy słychać jak pracuje silnik, tylko sprawa jest taka że, przy silniku 2.3 V5 jest to ZALETĄ, gdyż silnik ma niesamowicie piękny dźwięk, vr6 może się schować i powie to każdy :D, na yt pod filmikami nawet właściciele mercedesów AMG zazdroszczą tego niepowtarzalnego unikalnego dzwięku i ryku
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny normalne jak to dla VW, ewentualnie z 10% droższe niektóre podzespoły
5,0
Stosunek jakość/cena
super :)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wszystko trzyma się kupy, łatwo dostępne części
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wieczny silnik! bezawaryjny! proszę o niego dbać a odwdzięczy się dwa razy bardziej!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.3 VR5 150KM 110kW
[l/100km]