Kupiłem w Niemczech z przebiegiem 82.00 km. Obecnie ma 189.000 km. Przez te 6 lat wymieniłem łożysko, końcówki drążka, sworznie wahaczy, listwę zasilającą pompowtryski, czujnik stopu. Nie wliczając zwykłych serwisowych czynności ( olej, rozrząd, filtry, klocki ) samochód zepsuł się za 1500 - 2000 zł. To wszystko. Żadnych problemów z dwumasą, pompowtryskami, turbiną. Narzekania na powyższe elementy to efekt albo braku pojęcia jak użytkować diesla ( chłodzenie turbiny po jeździe na wysokich obrotach, tankowanie dobrego paliwa, odpowiedni olej silnikowy ) albo zakup z przebiegiem 300.000 km. Polecam kupić auto, płacąc za nie trochę więcej, ale z udokumentowanym i pewnym przebiegiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik idealny. Straszono mnie pompowtryskiwaczami. Lać dobrej jakości paliwo, olej co 12.000 km i bez problemu.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje idealnia. Przepraszam, wytarł się skurzany mieszek :)
5,0
Układ jezdny
Super.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
6 l x 5,00 zł = 30 zł na 100 km
5,0
Stosunek jakość/cena
na piątkę !
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawdę drobne.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana listwy zasilającej pompowtryski. Zapiekły się styki. Koszt 600 zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TDI 101KM 74kW
[l/100km]