Wcześniej jeździłem Passatem B8 i trochę się obawiałem, że nie będę czuł różnicy. No nie, jest różnica, odczuwalna na plus. Niby to samo auto, ale nic nie trzeszczy, nic nine świszczy. Auto większe - z tyłu przepaść. Jedynie tyle, że pasek był lżejszy więc z tym samym motorem jakby lepiej się zbierał....
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie ma tragedii, ale nie powinni chyba w takim aucie proponować 150 kucy. Powinno być więcej.
5,0
Skrzynia biegów
DGG 7 - petarda. Nie wiem, czy ona się uczy stylu jazdy kierowcy, ale po jakichś 2 tysiącach wie szybciej niż ja co chcę zrobić...
5,0
Układ jezdny
opony 245, klei się do asfaltu. Dość komfortowy przy całkiem niezłej sztywności.
5,0
Karoseria
Są oczywiście przeciwnicy. Dla mnie najładniejszy VW
Komfort
5,0
Widoczność
Kamery 360 st. Nic więcej dodać. Oczywiście szybka tylna to tylko w trasie czy coś za tobą jedzie...
5,0
Ergonomia
Co by nie mówić to VW
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
standard 3 strefowa klima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jaki kierowca mający 183 wzrostu, wygodnie posadzony, za mną pasażer zakłada nogę na nogę i nie dotyka oparcia....
5,0
Wyciszenie
Dużo ciszej niż w bliźniaczym passacie B8
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie ma tragedii
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto drogie. W cenie doposażonej wersji R-Line kupisz A6 na wyprzedaży rocznika... A to tylko VW
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Car-net się wysypał. Trzeba było resetować.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 150KM 110kW
[l/100km]