Układ hamulcowy
: 51 kkm upalania i tarcze niewzruszone. Brawo VW.
5,0
Całokształt
Generalnie mega samochód. Wielki, szybki, znośne spalanie. Kompletnie bezawaryjny.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Jak to DSG, ma swoje lagi ale generalnie jak na automat daje małe spalanie.
5,0
Układ jezdny
VW zakłada zmianę oleju w Haldexie co 60 kkm. To bzdura. Należy go zmieniać co 30. Inaczej jeździ się z baaaardzo wolno spłacającym się tyłem. Ilość oleju jest tam śmieszna i momentalnie jest przegrzany.
5,0
Karoseria
Mam srebrny i jest bardzo odporny. Jak na obecne czasy lakierów kiepskiej jakości jest bardzo pozytywne.
Komfort
5,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
Półka na telefon żenada, schowek przed pasażerem żenada. Mam ogrzewanie postojowe więc akumulator jest w bagażniku. Nie mam gdzie wstawić płynu do spryskiwaczy bo po lewej nie ma półki. A ta po prawej ledwo coś mieści. Innym brakiem jest brak sterowania multimediami z tunelu. Tylko kierownica i dotykowy panel. Słabo. Poza tym bagażnik wielki, kubki jest gdzie postawić. Boczki drzwi mieszczą 1.5l PET i są wyłożone materiałem - jest cisza, nic nie lata.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Autobus.
4,0
Wyciszenie
Powyżej 200 słychać szyby. Nawet przy 250 idzie w miarę normalnie rozmawiać. :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2450 brutto kosztuje pakiet przeglądów do 120 kkm. Wychodzi po 600 za jeden przegląd. W tym są materiały i 2 krotnie (60,120) będzie zmieniony olej w DSG i Haldexie.
4,0
Stosunek jakość/cena
VW nie rozgranicza ceny a jakości wnętrza. Wersja za 150k czy za 235k ma ten sam plastikowy tunel i boczki drzwi (co ciekawe w Tuareg'u za 280k jest identycznie), alkantara od wsiadania jest zagnieciona. Słabo.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 280KM 206kW
[l/100km]