Karoseria
: To duży wygodny samochód, do tego całkiem dynamiczny i z niskim spalaniem -5,4 litrów diesla
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Brakuje dopracowania, drobne uciążliwe usterki,
4,0
Całokształt
Moja ocena opiera się na 3.5 roku eksploatacji i 116 tyś przejechanych kilometrów. Auto jest ładne, ma odpowiednią moc i moment. Ale to nie jest model a raczej marka premium.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przez cały okres eksploatacji na zimnych silniku i przy niskich obrotach słychać dziwne cykanie....ponoć ten typ tak ma - to usłyszałem w serwisie. Przejechał 116 tyś km więc widocznie serwis miał rację.
4,0
Skrzynia biegów
Opóźnienie przy starcie - znana przypadłość w dsg. W trybie sport zdecydowanie sprawniej rusza i nie ma takiego laga
4,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Bardzo obszerne i wygodne wnętrze, plus ogromny bagażnik. To naprawdę duże auto klasy mercedesa E class, BMW serii 5 czy Audi A6
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Efektywna 3 strefowa klimatyzacja - wszystko ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń jest ogromna i dla pasażerów i dla bagażu.
3,0
Wyciszenie
Tu mam problem. Wg mnie nie ma szału, słychać silnik i przy dużych prędkościach szumy powietrza opływającego karoserię.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tu duży plus. Koszty serwisu na poziomie golfa, tiguna czy passata, marki premium 2 razy droższe. I do tego interwał 30 tyś km. Jest tanio.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zdarzają się drobne ale upierdliwe problemy, typu skrzypiący kokpit, nie działająca ładowarka indukcyjna itp. Ale dla pocieszenia w Lexusie też ładowarka nie działała.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się przez te 116 tyś km nie zepsuło poza akumulatorem, który odmówił posłuszeństwa po 2.5 roku użytkowania ale wymieniony został na gwarancji.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 200KM 147kW
[l/100km]