Stosunek komfortu, przestronności, praktyczności w stosunku do ceny jest znakomity!
Wrażenia
4,0
Silnik
Relatywnie duża turbodziura, bardzo ekonomiczny, wracając z Austrii z nart zgodnie z przepisami ożna spokojnie zejść poniżej 5 litrow z napędem 4x4
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo płynnie zmienia biegi i w odpowiednich momentach ale jak to DSG, nie jest mistrzem szybkosci
5,0
Układ jezdny
Znakomity! super komfort jazdy nawet na kołach 19 cali i to bez elektronicznej regulacji twardości. Pewności jazdyż z dużymi prędkościami na poziomie samochodow sportowych. Serio. W Szybko pokonywanych zakrętach na przykład gdyby ktoś wjechał za ostro na rondo czuć masę i elektronika musi interweniować.
5,0
Karoseria
Takiej praktyczności i wielkości nie dostaniesz nawet w samochodach dwa razy drozszych, nowe Seria 5 i audi A6 są mniejsze w środku!
Komfort
5,0
Widoczność
Znakomita!
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu ogromna zaleta nawet bardzo upalne dni wnętrze się nie nagrzewa, system wentylacji nie zauważony dla kierowcy nie ma ruchu zimnego powietrza na kierowcę
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jedynym samochodem który oferuje taką ilość miejsca w środku jest Skoda superb, bliźniacze Audi A4 jest 35 cm mniejsze (!!!!) licząc wnętrze plus bagażnik
5,0
Wyciszenie
Dodatkowym pakietem wygłuszającym jest niewiarygodnie cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
No, tanio to nie jest ale warto!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3 l dolewek oleju pomiędzy przegladami
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 200KM 147kW
[l/100km]