Silnik sprawuje się świetnie. Cichy, zrywny, jak na tak duże auto nie pali za duzo.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń. Szkoda, że jest 7 biegowy. Jeden bieg więcej i bajkowe zużycie paliwa.
4,0
Układ jezdny
Trochę twardy na wybojach.
5,0
Karoseria
Ładny w wersji elegant.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę mało widać do tyłu z uwagi na spadzistość dachu.
4,0
Ergonomia
Marne, mało wygodne siedzenia. Zagłówek bez regulacji wzdłużnej to jakaś kpina. Ciężko się z niego wysiada i wsiada.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zarzutu.
4,0
Wyciszenie
Czasami słychać z tyłu hałas spod kół. Jakby nie było żadnego wyciszenia w nadkolach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogo, szczególnie w ASO.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze, powinno być lepiej.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Póki co brak.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak dostępności do travel assist i w rezultacie wymiana kierownicy, na którą w czasie gwarancji trzeba czekać miesiącami. Podobno taka usterka może powtarzać się wielokrotnie. Niektórzy wymieniali kierownicę nawet 10 razy. Chyba nie w tym jest problem ale VW nie może sobie z tym poradzić. W Skodzie jest podobnie ale tam szukają rozwiązania w oprogramowaniu.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TSI 190KM 140kW
[l/100km]