Wlasnie zatarlem :( ale to przez wrodzona glupote- a nie z winy wozu
4,0
Skrzynia biegów
tu pomaga odrobina magii na poczatku bylem przekonany, ze skrzynia jest rozpierniczona - teraz chodzi cichutko - trzeba wiedziec jak to robic
4,0
Układ jezdny
na trasie przeszkadzaja koleiny w miescie promien skretu, ale mam wspomaganie, co niweluje wysilek (krece jednym paluszkiem) a w terenie uklad jezdny jest suuuuper
Komfort
5,0
Widoczność
Widocznosc doskonala po zdjeciu plandeki - zobaczy cie kazda nastolatka w okolicy :D:D:D a tak na serio - to przy zalozonej plandece malo co widac z tylu.
4,0
Ergonomia
Pod warunkiem, ze ktos juz o ergonomie zadbal - wszystko na swoim miejscu - prawie troche za daleko reduktor i dzwignia 4x4
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie ma co sicemniac - wentylacja 100 % ogrzewanie - po 10 minutach pracy silnika da sie zdjac czapke :)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
coz tu powiedziec- poprzednim moim wozem bylo Tico
2,0
Wyciszenie
na poczatku z tym walczylem - okleilem nawet kabine karimata- ale niedlugo wywale to w diably - jak sie chce jezdzic UAZ-em to sie trzeba przyzwyczaic - w moim da sie muzy sluchac
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
no nie jest najlepiej - wciaz topie w niego kaske :) ale jakos tak nie zaluje :D
5,0
Stosunek jakość/cena
za ta cene nie kupil bym innej bryki, ktora moglbym pokochac
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wciaz cos sie sypie, kurde naprawde czekam na moment kiedy wszystko bedzie gites
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
raz jeden (dwa dni temu) rozwalilem go na amen- w dodatku z wlasnej glupoty - generalnie auto praktycznie zawsze wroci o wlasnych silach
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.45 75KM 55kW
[l/100km]