auto robiłem osobiście od podstaw, blachy,lakier,elektrykę ,silnik,hamulce i inne naprawy.Ma zmienioną sylwetkę,lakier metalik,nową plandekę,klatkę,kangura,dlatego nie mam na razie problemu z awariami.Używam go do polowania i rekreacji , nie jeżdże w ciężkim terenie. moja opinia o nim jest pozytywna,jest to samochód wojskowy,spartański,dzielny bo otaki mi chodziło.jest OK.
Wrażenia
4,0
Silnik
mój jest w dobrym stanie , wolne obroty równe , dobra praca w całym zakresie obrotów, bardzo elastyczny, max. moment przy dośc niskich obrotach.Jeżdżę tylko na LPG.
3,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą nie tak źle, ale z górki wyskakuje trójka , nie zawsze włącza światło wstecznego przy nowym czujniku.
3,0
Układ jezdny
z mostami nie miałem problemu,choć są głośne ,hamulce wymagają dość często regulacji.
Komfort
4,0
Widoczność
siedzi się wysoko i wszystko widać,problemy są przy cofaniu ale mój nie ma szyby z tyłu bo mu dorabiałem plandekę o innym kształcie niż oryginalna.
4,0
Ergonomia
lewarek biegów długi i wygodny, pozostałe też sięga się dobrze,dobry dostęp do hamulca recznego.Pedały dla mnie wygodnie umieszczone ,inną sprawą jest ich twardość.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja to jest dobra szczególnie przez nieszczelności ,ogrzewanie działa nieźle ale przy tych nieszczelnościach jego skutecznośc jest nikła.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dość miejsca z przodu i z tyłu.
2,0
Wyciszenie
wyciszenia nie ma żadnego , ale przecież to samochód wojskowy a nie bulwarówka.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie jest to niestety samochód ekonomiczny , mój pali 16/100km LPG przy spokojnej jeździe po asfalcie i w lekkim terenie .
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
swojego Uaza robiłem sam od podstaw i solidnie więc nie mam problemu z usterkami .
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem większych usterek
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.45 75KM 55kW
[l/100km]