Zależy czego oczekujesz od samochodu. Dla mnie jest to po prostu urządzenie, które ma mnie i mój sprzęt dowieźć na miejsce pracy nawet jeśli to miejsce będzie się znajdowało za siedmioma górami, za siedmioma lasami i siedmioma rzekami :)
Wrażenia
3,0
Silnik
Ten, który mam teraz (od Isuzu), mógłby być mocniejszy - bardziej stroma górka i trzeba redukować do 2-ki
4,0
Skrzynia biegów
Na początku był mały kłopot ze sprzęgłem (TYLKO NA 2 RAZY!), ale jak się przyzwyczaiłem - jest ok.
5,0
Układ jezdny
Nie ma chyba miejsca do którego chciałbym dojechać i nie mógłbym tego zrobić UAZem.
Komfort
4,0
Widoczność
Przy ściągniętej plandece - rewelacyjna ;)
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Myślałem, że z ogrzewaniem będzie gorzej, ale jest naprawdę na 6-tkę, wentylacja przez wszystkie dziury i szczeliny nawet z hardtopem - niezła.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy, pasażerów, ładunku - przestrzeni pod dostatkiem.
3,0
Wyciszenie
Przy 70-80 km/h ciężko podyskutować ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
paliwo: trasa: 8-9 l./100 km, w terenie: do 15 l. (silnik isuzu, dane są więc niereprezentatywne), oryginalne części dosyć drogie, ale od czego zaprzyjaźnieni Rosjanie ;) można kupić dużo taniej jednak czas oczekiwania - z tydzień-dwa... Poza tym wiele części (szczególnie układu hamulcowego) pasuje od nysy, syrenki lub żuka.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za swojego zapłaciłem 4 tys., niewiele jak za TAKĄ maszynę!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W tym samochodzie raczej nie ma drobiazgów... Gdyby się jednak jakiś popsuł, nie zawracałbym sobie tym głowy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie jest źle - w końcu auto jest przejawem radzieckiej myśli technicznej i zostało przewidziane do eksploatacji w naprawdę ekstremalnych warunkach.