mialem juz siedem trabantow od 600 poprzez 601 do 1.1.teraz wrocilem do dwusuwa bo stosunek kosztow do frajdy jaka jest posiadanie traba jest korzystniejszy w przypadku 601. 1.1 jest po prostu z drogie,usterkowosc ta sama a koszty napraw juz nie
Wrażenia
4,0
Silnik
czego mozna chciec od silnika skonstruowanego do napedu min samobieznych?
4,0
Skrzynia biegów
gdyby nie wolne kolo to do 200.tysiecy przebiegu nie ma problemow
3,0
Układ jezdny
dosyc trwaly i odporny na nasze klepiska
Komfort
4,0
Widoczność
mam kombi wiec na widocznosc nie narzekam
3,0
Ergonomia
a z jakim autem mam porownac?????trabant to klasa sama w sobie!!!!!!!!!!!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja ok ale ogrzewanie raczej jest niz dziala
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na te wielkosc auta to rewelacja
3,0
Wyciszenie
silnik po remoncie wiec raczej jest znosnie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
miasto 7-8, trasa okolo 6.5-7. ceny przegladow to w wypadku trabanta abstrakcja kazdy grzebie sam wiec jedyny koszt to piwo i papierochy
5,0
Stosunek jakość/cena
jak sie trafi okazje to mozna byc zadowolonym
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no coz,ja nie narzekam .za 700pln nie mozna kupic jakosci spod znaku mercedesa
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powazne usterki?jak na trasie stanie lozysko na wale to niestety ,,raczki do bozi,,