23 KM. Niezawodny jednak zapłon elektoniczny. Silnik - aluminiowy, położony poprzecznie. NRD wyprzedziło epokę o jasieś 20 lat!!!!
3,0
Skrzynia biegów
Ta klamka jest piękna
2,0
Układ jezdny
To, że łożysko latało w obudowie, to tylko plotka
Komfort
4,0
Widoczność
Bez komentarza
3,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Wiele tego nie było
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Najlepsze, gdy przepalał się tłumik.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Wyciszenie???
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak dobra Syrenka
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawodność na całkiem przyzwoitym poziomie. Po naprawie koła, zgubiłem je.
Co roku wymiana siemenbloków. Silnik pukał, stukał, w końcu pękł korbowód, wał korbowy go zmielił wybijając dziury z przodu i z tyłu w bloku silnika
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.6 26KM 19kW
[l/100km]