dobra mieszanka = dobra praca, no i ten zapach spalin... :-)
5,0
Skrzynia biegów
smarowanie wajchy zmiany biegów = komfort jazdy, w moim Trabiku biegi można zmieniać małym palcem nie puszczając kierownicy
5,0
Układ jezdny
idealny na polski model dróg, nawet terenówki wymiękają. po wymianie zardzewiałego łożyska tylnego koła układ jezdny niemal bezszmerowy
Komfort
5,0
Widoczność
jak szybki czyste to i widoczność doskonała. nie ograniczają jej zagłówki bo w moim modelu ich po prostu nie ma.
5,0
Ergonomia
wszystko w zasięgu ręki. zmiana biegów pod kierownicą - super wygoda!, wielka półka pod przednią szybą, nic dodać nic ująć
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest dobrze, choć brakuje wymuszenia obiegu powietrza - ale od czego są okna?!?
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
brak tunela między pasażerem a kierowcą wiele spraw ułatwia, tyna kanapa może mniej wygodna, mój trzyletni syn śpi na niej jednak tak jak nigdzie indziej...
a bagażnik, przebija pojemnością znacznie większe pojazdy - przegrywa chyba tylko z Wartburgiem (ale ich to już prawie nie ma...)
4,0
Wyciszenie
na niskich biegach dość głośno, ale na IV przy prędkości 65-75 jest bardziej niż O.K., ponad 80 zaczyna się hałas który zanika przy ok. 100 (to w trabiku chyba bariera dźwięku...)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zima: 10,5/8-9
lato: 9/7
przeglądy płatne: tylko OC, inne robię sam bo kto by je robił u kogoś, kowali zresztą coraz mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość świetna/dostałem go za darmo (no za przysłowiową złotówkę, chroniącą od uroków złych, jak dotychczas działa)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
no cóż, stale bierze olej...
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wymiana łożyska w tylnym kole: znajomy mechanik - 1,5 godziny + 100 zł :-)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.6 26KM 19kW
[l/100km]