w chwili obecnej, gdy samochodów mamy w bród. Trabanta wybierze hobbysta, więc charakterystyczny stukot to po prostu poezja dla ucha. Poza tym ta zyczliwość innych kierowców. Nikt nie trąbi nie niecierpliwi się. Oby tak dalej.
5,0
Skrzynia biegów
klamka rulez;) bardzo wygodny system.
3,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
jak w akwarium
5,0
Ergonomia
mam też thalię... więcej miejsca jest w Trabancie. Dodatkowo te niesamowite półki...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
kłopot jak wydech jest nieszczelny...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód rewelacja. kłopot z wsiadaniem do tyłu.
5,0
Wyciszenie
tzn. brak... i o to chodzi
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jeśli wziąć pod uwage pojemność to tragedia. 8 litrów przy 0,6 to daawalo by 16 przy 1,2. mało oszczędny silnik, dobrze, że taki mały...
5,0
Stosunek jakość/cena
jakość nieważna, liczy się Trabant jako taki
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
durzo grzebaniny, ale mnie na trasie jeszcze nic się odpukać nie zepsuło
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j.w.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.6 26KM 19kW
[l/100km]