Trabi pod wieloma wzgledami odbiega od wspolczesnych aut ale ma on w sobie to COS .Mieszkam na morzem gdzie przyjezdza duzo niemcow z dawnejDDR I widok 601 w ich oczach wzbudza duzy sentyment to widac .Dzis mam inne auto ale ciagle jezdze TRABIM .Jest on w super stanie>To auto polecam kazdemu kto lubi majstrowac a nie ma hobby a chce miec cos innego niz reszta
Wrażenia
4,0
Silnik
dobry wal i cylindry i dokonanie prawidlowych regulacji daje dobre efekty przekonalem sie o tym w ciagu 7lat uzywania
4,0
Skrzynia biegów
wymienilem synchonizatory i wolne kolo ktore zaczyna wysiadac w trampkach po ok 90000 -110000km koszt calkowity naprawy ok 110zl
4,0
Układ jezdny
smarowac zwrotnice to dlugo wytrzymuja przy wymianie tulejek mozna stacic cierpliwosc .Trabi dobrze trzyma sie drogi a na zakretach milo zaskakuje
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
prosta i niektorych smieszy ma to jednak duza zalete przy naprawach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
moj 601 grzeje jak glupi a wentylacja bywa roznie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepsza niz w kaszlaku
4,0
Wyciszenie
idze sie przyzwyczaic
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5-6.5 na setke zalezy od stanu silnika filtra pow.itp i oczywiscie od naszej nogi
4,0
Stosunek jakość/cena
trzeba inaczej spojzec
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
duperele jak w kazdym
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wal regenerowany powinien wytrzymac ok40 do50tys ja obecnie docieram 2gi taki wal,2razy wymienialem modul elektronicznego zaplonu ktory jedyna rzecz sprawila ze mialem przymusowy postoj na poboczu