Trabi ma niesamowitą osobowość(jeśli można tak powiedzieć o samochodzie). Choć tego nie wymaga, ale prosi się o to by codziennie przy nim majstrować.
Stworzony dla pasjonata. Najprostrza konstrukcja, ale mało trwały silnik (60-80 tyś)
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie boi się wyższych obrotów, wadą jest typowa przypadłość dwusuwa: wolne zejście z obrotów
4,0
Skrzynia biegów
Jak na taki przebieg to całkiem dobra. Wycierające się synchronizatory niskich biegów i awaria wolnego koła może uprzykrzyć życie, ale skrzynia prosta w naprawie
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Jedyna wada to za niska szyba przednia
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie rewelacja, tylko zapach spalin bywa uciążliwy
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy dobrze, tylko z tyłu można mieć obiekcje ;-)
3,0
Wyciszenie
Tematu wyciszenia w Trabancie się nie porusza, podobnie jak nie pyta się o moc AM i o wiek kobiet
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Autko wprost stworzone do jazdy miejskiej. Średnio 6,5 l w mieście, na trasie przy prędkościach trzycyfrowych nawet do 8
4,0
Stosunek jakość/cena
Oferuje dużo za nieduże pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W przypadku solidnej obsługi technicznej autko w zasadzie bezawaryjne. Nie dopilnowanie zabezpieczenia antykorozyjnego powoduje wyszczuplanie portfela;-)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważne usterki:
zatarcie się łożyska środkowego wału korbowego. Przyczyną jak się póżniej okazało był za niski poziom paliwa w gaźniku. Nieszczelność zaworu iglicowego gaźnika i kranu paliwa
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 0.6 26KM 19kW
[l/100km]