Inne
: przygody dzięki trabantowi które mnie spotkały i ludzi których dzięki niemu poznałem :) a trabant generalnie lubi zaskakiwać :)
4,0
Całokształt
typowo oldschoolowy samochód :) ma swoje wady ale czego wymagać od ponad 20 letniego samochodu
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik 1,3 w porównaniu do fabrycznej jednostki 1.1 to jest generalnie przeskok cywilizacyjny a 1,3 3f na wielopunkcie to jest coś pięknego bardzo dynamiczna jednostka :)
3,0
Skrzynia biegów
fabryczna trabantowa skrzynia cóż można o niej powiedzieć, wydaje dziwne dźwięki lubi ciec ale działa wytrzymała 1.1 i na 1.3 daje radę :)
2,0
Układ jezdny
wolałbym nic nie pisać na ten temat... nie jest bardzo źle ale nie jest dobrze :)
Komfort
5,0
Widoczność
tu trzeba przyznać w trabancie kombi widać prawie wszystko :)
5,0
Ergonomia
:)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie pierwsza klasa aż trzeba okna otwierać, wentylacja ...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pamiętając o wielkości trabanta to jest wystarczająco dużo miejsca dla 4 osób nie wyższych i nie cięższych niż 1,8m i +-90kg wyżsi lub ciężsi w 4 osoby mogą się czuć lekko stłoczeni :) dla kierowcy i pasażera jest dobrze :)
4,0
Wyciszenie
jak ma się zamknięte okna jest ok :P a na serio w nie jednym dieslu nie można rozmawiać w trabancie powyżej 130 też zaczynają się problemy :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
po przeżyciu 1.1 i 1.3 na gaźniku jednak wtrysk wielopunktowy jest bardziej ekonomiczny :)
4,0
Stosunek jakość/cena
niska lecz rosnąca cena za mały zwinny i ekonomiczny samochodzik
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często drobiazgi doskwierają
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
najczęściej największym problemem jest blacharka lub wahacze z tyłu ...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 58KM 43kW
[l/100km]