Szukaj

Ocena kierowcy - Trabant 1.1 Universal

lukaskac@o2.pl, 17 lat temu
Silnik 1.1 41KM 30kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 45 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Trabant 1.1 Universal 1.1 41KM 30kW 1990-1991 - Oceń swoje auto
4,46
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Reakcja ludzi którzy nim jechali:-) oczywiście pozytywna!
5,0
Całokształt
Samochód z duszą, fajny, prosty, orginalny, kombi bardzo pojemne
Wrażenia
5,0
Silnik
Każdy kto wsiada do mojego trabiego wpada w podziw "dlaczego on jest taki cichy?", "dlaczego taki zrywny?" i mają rację bo każdy myśli że trabanty to stare i głośne zawalidrogi... A to nie prawda!!! Silniczek jak na swoją pojemność-dynamiczny dobrze sie zbiera, nie wymaga specjalnej troski, jest bardzo solidny, wymieniam olej co 10tys,
4,0
Skrzynia biegów
Biegi są krótkie(lepsza dynamika), wchodzą dość lekko, niewielkie wycieki-nie groźne
4,0
Układ jezdny
Hmm... jak toś lubi szybką jazdę po krętych drogach to nie polecam, tylna oś pierwsza traci przyczepność, bardzo nie lubi poprzecznych nierówności, układ kierowniczy trochę "gumowaty" ale nie jest najgorzej, jak ktoś chce szybko pojeździć i zna ten samochodzik to da rade:-)
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność ok choć przy sygnalizacji trzeba polubić się z szybą:-)
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, mało przycisków, bardzo łatwa obsługa, co mnie drażni?!-zbyt mało możliwości ustawienia fotela, gdyby fotele były lepsze-komfort byłby o niebo lepszy!
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie BARDZO wydajne-można zrobić saunę w zimie:-) szybko się nagrzewa gorzej latem-dwustopniowa regulacja to troche za mało, mój patent to pozamykać boczny(lewy/prawy) nawiew i "otworzyc" tylko górę i dół w zalezności od potrzeb:-) Wtedy jest o wiele lepiej!!! leciutko uchylone okno dużo pomaga
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest znośnie, gorzej z tyłu choć miejsca z kompletem pasażerów w mieście powinno wystarczyć:) Mam wersje kombi i nawet w PIĄTKĘ zapakowaliśmy się wszyscy i przez 100km naszej trasy było bardzo fajnie! Dodam, że auto tak zapakowane po sam dach potrafiło "iść" nawet 125-130km/h
4,0
Wyciszenie
Hmm... tutaj nie ma czego wymagać od starej konstrukcji choć powiem że nie jest źle, przy wyższych prędkościach robi się dość głośno... W mieście jest ok.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiadomo, spalanie zależy od ciężkości nogi:-) dobrze(czytaj przez mechanika a nie przez jakiegoś Kazia!) ustawiony gaźnik potrafi bardzo ograniczyć spalanie trasa-ok 5-6 miasto-ok 8-9 średnie-ok 6-7(ale raczej siedem)
5,0
Stosunek jakość/cena
Trampka można kupić praktycznie za grosze, prosta konstrukcja, autko dla ludzi , którzy kochają motoryzacje!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza wymianą płynów, klocków, filtrów wymieniałem tylko palec zapłonowy, poza tym wszystko chodzi bez zarzutu!
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
CAŁKOWICIE NIC-...odpukać:)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Trabant 1.1 Universal