Szukaj

Ocena kierowcy - Trabant 1.1 N

Wilk_opole, 17 lat temu
Silnik 1.1 41KM 30kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 78 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Trabant 1.1 N 1.1 41KM 30kW 1990-1991 - Oceń swoje auto
4,00
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Pozytywne reakcje ludzi na zadbanego Trabanta! Świetne jest połączenie karoserii praktycznie nie zmienionej od 40lat i "nowoczesnej techniki" kryjącej sie pod nią.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : Rdzewiejące od środka progi
Układ hamulcowy
5,0
Całokształt
Zalety całokowicie niweluja wady tego autka
Wrażenia
4,0
Silnik
Pali "na dotyk", nie spala oleju(zmieniam co 8tyś, i jezdze na drogim oleju). Jedyne minusy to pewne problemy z regulacją gaznika, spalaniem.
4,0
Skrzynia biegów
trzeba sie przyzwyczaić do drugiego biegu który trzeba "wyczuć". Ogólnie całkiem dobrze pracuje.
3,0
Układ jezdny
Nie sprawia problemów. W moim aucie jedynie tylne amortyzatory zaczęły troche stukać. Musiałem eymienić łożysko przedniego koła.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność z wnętrza Trabanta jest raczej dobra przy parkowaniu. Denerwuje to, ze przed sygnalizatorami umieszczonymi nad ulicą,na skrzyżowaniu trzeba mieć głowe pod szybą, ponieważ jest ona niska i prawie pionowa wiec słabo widać w góre.
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką, bardzo łatwo jest sie przyzwyczaić do nielicznych przełączników.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
było by świetnie, niestety w moim aucie zatarło sie cięgło nagrzewnicy. Po za tym wentylacja jest ok. Dwu-stopniowa dmuchawa i pełna regulacja nawiewów jest ok. Ciekawe jest zamykanie i otwieranie bocnych nawiewów z pod deski rozdzielczej...
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no tu jest nieco gorzej. Mam 182cm wzrostu i kiedy mój fotel jest odsunięty maksymalnie do tyłu jest w miare dobrze. Problemy zaczynają sie gdy chcemy zabrac kogoś na tylna kanape. Wtedy trzeba przysunąć przednie fotele i przestaje być wygodnie. Jechałem moim Trabantem w dalsze trasy z kompletem pasażerów i SIE DA.
4,0
Wyciszenie
Trabant 1.1 jest cichym autem. Silnik pracuje bardzo przyjemnie i cicho. Gdy auto jest zadbane jest w nim naprawde cicho do prędkości 90km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tutaj miałem problemy z moim Trabantem odkąd go kupiłem. Palił nawet ponad 10litrów. Po fachowej regulacji gaznika pali koło 7,5l przy delikatnej jezdzie w cyklu mieszanym. Znam te historie trabanciarzy, ze ich auta paląś3litry. Niestety nie podpisuje sie pod tym. Naprawy są raczej tanie, części dostępne. Problemy finansowe zaczynają sie jeśli chcemy utrzymać Trabanta w fabrycznym stanie i potrzebujemy czasem mało typowych części-te są drogie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie jest to świetne auto dla kogoś kto chce połączyć uczucie posiadania wyjątkowego, kultowego auta i codziennej prawie bezproblemowej eksploatacji za małe pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Mój Trabant ma to do siebie, ze psuje sie w nim jakaś część raz w roku... raczej drobiazgi. Linkaod nagrzewnicy, ciegło zamka itp
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Najpowazniejszą usterką było pęknięcie rozrusznika kolejną, konieczność wymiany łożyska przedniego koła.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW [l/100km]

Średnie zużycie
7,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Trabant 1.1 N