Silnik
: kultura pracy, elastyczność, zrywność, ekonomiczność
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
5,0
Całokształt
Jestem bardzo zadowolony, usterki są drobne, koszty eksploatacji na średnim poziomie. To autko ma coś w sobie, POLECAM!
Wrażenia
5,0
Silnik
Od 3 lat oprócz zmiany filtra oleju nic nie naprawiałem. Jestem zadowolony
4,0
Skrzynia biegów
Wymieniałem tylko linkę sprzęgła. Zmiana biegów troszkę specyficzna ale to norma w tym modelu :)
5,0
Układ jezdny
Nie mam większych zastrzeżeń, drobne naprawy jak w każdym aucie z tego okresu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedynym mankamentem jest pionowa przednia szyba (dojeżdżając do świateł trzeba czasem się pochylać do przodu aby je zobaczyć). Tylnia szyba super-widoczność lepsza niż w wielu nowoczesnych kompaktach (patrz Passat, Bora itp.)
4,0
Ergonomia
Nie ma co szukać luksusu. Z założenia to auto tanie i na każdą kieszeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mocną zimę proponuję zakładać kartonik przed chłodnicę, wentylacja mogłaby być lepsza. Ogólnie spoko
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest to auto raczej 2 osobowe. Do tyłu możemy zaprosić raczej dzieci. Ocena 4 gdyż wiele więcej miejsca niż w kaszlaku :)
3,0
Wyciszenie
heh...chyba nie istnieje takie coś w tym modelu ;)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w moim przypadku 5,8 l/100km w mieszanym cyklu przy średniej prędkości 80-90 km/h. Jest to przestarzała jedostka napędowa więc chyba nie najgorzej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To jest Trabant.Zawsze trzeba się liczyć z drobiazgami (często niezwiązane z motorem czy układem jezdnym), np wpadający wkład zamka klamki,
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważniejszą usterką był urwany wahacz, ze starości i z przeciążenia autka. Do naprawy wystarczył zwykły drut i klucze. NIczym Macgywer ;) w merolu by to nie przeszło.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW
[l/100km]