Trabanta trzeba polubić :) To jest też niewątpliwa oryginalność. Poza tym - auto ŚWIETNIE SPRAWDZA SIĘ W TERENIE. Dosć wysokie zawieszenie, napęd na przednie koła, lekki, niedługi, dość mocny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość żwawy, jednak ma swoje lata i trudno go porównywać ze współczesnymi silnikami 1.1
4,0
Skrzynia biegów
Trudniej wrzucić jedynkę przy zimnym silniku.
4,0
Układ jezdny
Małe auto, ale duży promień skrętu. Pojawiają się luzy na "maglownicy"
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
W zasadzie nie najgorzej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dbrze działająca nagrzewnica.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przyzwoite.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na silnik takiej pojemności, to jednak zbyt wysokie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wart swojej ceny, a ta właściciela z własnym warsztatem.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto wypracowane - sporo drobnych awarii w stylu zepsute prowadniki opuszczanej szyby, skorodowane odbłyśniki reflektorów, urwana gałka włącznika świateł etc.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik trzyma się dobrze.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW
[l/100km]