autko piekne wizualnie!!! kultowe i robione okrutnie masowo co ma swoje konsekwencje po paru latach uzytkowania! auto przynosi wiele frajdy i na dzien dzisiejszy na nic innego bym go nie zamienil. a do ewentualnej awaryjnosci trabiego trzeba sie przyzwyczaic!
Wrażenia
4,0
Silnik
generalnie rzecz biorac silnik spisywal sie doskonale, ale ostatnimi czasy troszke go przeciagalem na 3 biegu i cos zaczal troszke rzezic! jeszcze nie wiem co to ale mam nadzieje ze nic powaznego!
3,0
Skrzynia biegów
tutaj rowniez nie moge ocenic mojego traba maksymalnie gdyz sprzeglo ciezko chodzi mimo wymiany flakow w skrzynce i nieraz zacharczy przy zmianie biegow.
4,0
Układ jezdny
ogolnie jestem zadowolony, niestety mam porownanie z innych aut tej klasy i moj trabi ponownie dostaje 4 ale z duzym plusem.
Komfort
4,0
Widoczność
widocznosc ok ale w nocy dobrze nie miec porysowanej szybki bo swiatlo aut nadjezdzajacych z przeciwka rozprasza sie naszybie znacznie ograniczajac widocznoc! poza tym nieraz klade glowe prawie na desce rozdzielczej zeby zobaczyc gorna sygnalizacje swietlna:) ale to kwestia przyzwyczajenia!!!!
5,0
Ergonomia
autko ergonomiczne, ale chyba przystosowane do niemieckich drog!:) bo na nasze to sie kiepsko nadaje, troszke trzesie ale to rowniez kwestia przyzwyczajenia, pozatym male zwinne i pakowne! jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
latem wystarczy uchylic okno i ustawic nawiew na zimno i da sie wytrzymac! zima natomiast w zaledwie w 5-10minut mam w aucie przyjemne ciepelko-oczywiscie przy odpowiednim ustawieniu przesowakow na desce rozdzielczej!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo zalezy od siedzen, oryginalne trabantowskie sa ok bo nie sa za wysokie, ja zrobilem jeden blad: wstawilem fotele od fiata cc, i mam troszke wysoko. ale nie narzekam na brak miejsca mimo ze mam prawie 190cm wzrostu! pasazerowie gorzej, pasarzer siedzacy z boku haczy kolanami o deske a pasazerowie z tylu maja problem z ulokowaniem nog! nikomu nie zycze kilkuset kilometrowej trasy trabem na tylnym siedzeniu szczegolnie latem!
4,0
Wyciszenie
trabi wyciszony ok-mozna swobodnie prowadzic rozmowe, ale mimo wszystko polecam zakupienie mat gluszacych i wylozenie nimy blotnikow od wewnetrznej strony, a nawet podlogi! efekt murowany!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
kiedys zatankowalem pusty bak za 9zl i przejechalem 30km! ale to poza miastem. natomiast w miescie lubi wypic sporo.generalnie duzo zalezy od stanu silnika ale w przypadku mojego traba-auto leprze na dalsze trasy! za przeglad place 96zl 1x w roku a naprawy i modernizacje wynosza mnie sporo! gdybym skupil sie wylacznie na naprawach bez "tuningu" byly by to grosze! auto na serio tanie!
5,0
Stosunek jakość/cena
jakos do ceny- doskonale a nawet za doskonale! w bydgoszcy mozna kupic traba 601 ok 1988 rocznik w stanie bdb juz za 500zl! natomiast traba 1.1 od 900 do 1.800 zl! uwazam ze jak na takie auto to niewiele! dla porownania na zachodzie traby 1.1 w stanie bdb chodza po ok 1000euro!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciagle mam problem z zamkami i prowadnicami do szyb, no i elektryka. ale to groszowe sprawy!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
powaznych nie zanotowalem z wyjatkiem zerwania sie linki sprzegla co mialo konsekwencje w postaci remontu skrzyki przekladniowej!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW
[l/100km]