Silnik
: Pierwsza jazda jak do niego wsiadlem....nie podejzewalem ze trabant moze byc tak dynamiczny i szybki
4,0
Całokształt
dobre auto na start tanie w kupnie tanie w utrzymaniu zwlaszcza jak ma LPG..trzeba szukac zadbane sztuki co nie jest teraz proste bo auto robi sie hobbistyczne
Wrażenia
4,0
Silnik
Dynamiczny bardzo elestyczny dotrzynuje kroku w miescie z nowymi autami podobnej klasy(segment A B)
3,0
Skrzynia biegów
Bywaja klopoty.dlugie skoki biegow malo precyzyjna i brak 5 biegu
4,0
Układ jezdny
dobrze ale trzeba czasem uwazac na zachowanie auta potrafi zaskoczyc..Najlepiej miec sprawne w 100% zawiesznie
Komfort
4,0
Widoczność
male auto dobra widocznosc mankament to bardzo pionowa szyba przeszkadza w obserwowaniu sygnalizacji jak stoisz na 1 co czest sie zdarza:)
4,0
Ergonomia
jak sie przyzwyczaisz to super wszystko pod reka
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie rewelacja jak na takie auto 15 min i goraca w aucie w zime
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ciasno ale o wiele lapiej niz w porownywalnym cenowo 126p no i trabant ma spory bagaznik nawet w limuzynie
4,0
Wyciszenie
Przy nowym kompletnie ukladzie wydechowym lepiej niz w Polo
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
czasem potrafi spalic ale czesto powodem jest rozregolowany gaznik i problemyz ssanie automatycznym
4,0
Stosunek jakość/cena
Teraz w sumie porownywalnie z Polo ale Vw nie ma tego klimatu co trabant i ni wzbudza zainteresowania swoim istnieniem
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zdarzaja sie klopotyz elektryka i drobne mech ale glownie zalezy jak kto dbal o auto u mnie nie bylo klopotow
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
rok czasu zero napraw
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 41KM 30kW
[l/100km]