Inne
: akumulator rozruchowy nie jest dobrany dla potrzeb tego auta
1,0
Całokształt
akumulator rozruchowy to wielki bubel, a jak auto nie da się uruchomić to po co komu takie auto? Reklama o bezawaryjności aut Toyoty to wielka ściema i oszustwo klientów.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik dynamiczny, OK
4,0
Skrzynia biegów
sprawna, dobrze się sprawuje
3,0
Układ jezdny
ok
2,0
Karoseria
trochę toporna
Komfort
2,0
Widoczność
średnia
2,0
Ergonomia
trochę ciasno za kółkiem, krótkie siedzisko
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wystarczające z przodu, ale z tyłu ciasno
2,0
Wyciszenie
trochę głośno, ale czego można oczekiwać od auta za 100 tys.?
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto na gwarancji, więc póki co na razie nic nie kosztuje
1,0
Stosunek jakość/cena
jak na bubel, to drogie auto
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czy nowy niesprawny akumulator rozruchowy to jest drobiazg, czy nie?
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 3-dniowym postoju zimą silnik nie daje się uruchomić. Trzeba więc za każdym razem ładować akumulator.
Twórcom brakło wyobraźni. Do rozruchu silnika powinien być zawsze silnik spalinowy, a nie wątpliwej jakości bateria.
Toyota twierdzi, że akumulator jest niby dobry - czy aby na pewno? Arogancja i lekceważenie inteligencji nabywcy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
[l/100km]