Bryła samochodu w porządku, fajnie wygląda. Spasowanie materiałów może być, luźny ekran który się " chwieje" przy dotyku.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik oszczędny w mieście to jego atut. Poza miastem na trasie jedzie tylko na spalinowym co jest normalne ale do oszczędności mu zdecydowanie daleko. Różnica w zasięgu lato/zima zdecydowanie nie do zaakceptowania. Latem zasięg blisko 850km zimą przy minusowej temperaturze zasięg wynosi maksymalnie 600km różnica 250km
3,0
Skrzynia biegów
Robi swoje czasem wyje ale jest zdecydowanie do tego auta. Bez uwag.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi to atut jak na jego wymiary
5,0
Karoseria
Tak jak wcześniej napisałem fajny kształt
Komfort
5,0
Widoczność
Ogólnie w porządku bardzo pomaga kamera cofania widok na +6
1,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybko się nagrzewa nie to co dotychczasowy diesel, latem chłodzi szybko.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla 2 osób z przodu wystarczająco dużo miejsca - tył dla niskich osób
1,0
Wyciszenie
średnio ale to nie jest auto typu premium
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy tylko podstawowe rzeczy jest tanio.
1,0
Stosunek jakość/cena
drogo - można rzec widziały gały co brały :)
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
źle umocowany ekran który dosłownie lata serwis mówi że tak ma być :(
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Akumulator do rozruchu to jego pięta achilesowa - przy postoju 2-3 dni samochód nie chce odpalić akumulator zdecydowanie za mały - przyjechał serwis i uruchomił. Przekazał że samochodem trzeba jeździć ale ja wcale nie muszę codziennie nim kursować alternatywą jest mój rower. Szkoda że przy rozładowanym akumulatorze nie może on pobrać prądu do rozruchu z akumulatorów hybrydowych - wówczas nie byłoby problemu z " mało" pojemnościowym rozruchowym
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
[l/100km]