Blaszki jak z cienkiej puszki. Jakość plastików słaba. Konieczne dodatkowe wyciszenie, JBL - to żart z jakości. O kulturze pracy 3- cylindrowego silnika - tylko jedno, brak kultury. Trzy cylinderki dają radę, ale trzęsą się. jak by nie deptać - spalanie po mieście nie przekroczy 5 l/100 km.. Wersja GR SPORT. Aktualna cena jest absurdalnie wysoka i nie przystająca do oferowane jakości. Plastiki tandetne. Dobrze oceniam jakość foteli, światła, zespół napędowy bez szału - daje radę. Auto bardzo dobre na miasto.
Wrażenia
3,0
Silnik
Poproszę o silnik 2,0. Chętnie dopłacę.
4,0
Skrzynia biegów
Bez zarzutu. Brak efektu tramwajowego.
5,0
Układ jezdny
Dobrze trzyma się drogi.
2,0
Karoseria
Blacha jak z puszki po coli.
Komfort
3,0
Widoczność
Mała widoczność do tyły. Konieczne czujniki martwego pola.
4,0
Ergonomia
OK.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zimą silnik wiecznie niedogrzany. Taka uroda hybrydy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tył mnie nie interesuje. Ilość miejsca z przodu wystarczająca.
1,0
Wyciszenie
Dno. Na wyciszenie poszło 40 kg. specjalnych mat wycisząjących. Opony fabryczne dobrej marki, ale bardzo głośne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Aktualna cena wersji GR Sport HYBRID - chora.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
OK.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid Dynamic Force 116KM 85kW
[l/100km]