Autem się jeździ bardzo przyjemnie, ma wspomaganie kierownicy. Lecz po przesiadce z Fiata Punto I, wydaje się, że obsługa uta jest trudna. Samochód jest bardzo komfortowy, jest duża przestrzeń na nogi. Auto jest bardzo ładne, lecz jest słaby stosunek ceny do jakości. Samochód w salonie kosztuje prawie 80 tysięcy złotych a powinien kosztować 60 tysięcy złotych. Silnik jest niestety trochę za słaby na to autko. Karoseria niestety bardzo łatwo się rysuje. Sam osobiście jestem zadowolony z tego auta.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyjemny, ale trochę za słaby na to autko.
5,0
Skrzynia biegów
Bez żadnych zastrzeżeń.
5,0
Układ jezdny
Bez żadnych zastrzeżeń.
4,0
Karoseria
Niestety, bardzo łatwo się rysuje.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez żadnych zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Bez żadnych zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez żadnych zastrzeżeń
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest idealna, można rozciągnąć sobie nogi i wtedy autem jedzie się bardzo przyjemnie.
5,0
Wyciszenie
Gdy są zamknięte okna, prawie nic nie słychać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jest bezawaryjny, nie trzeba co chwilę jeździć do mechanika, można spokojnie zasnąć.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety auto jest dosyć drogie, moim zdaniem powinno być tańsze 20 tysięcy złotych.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód jest bezawaryjny, nie trzeba co chwilę jeździć do mechanika, można spokojnie zasnąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Samochód jest bezawaryjny, nie trzeba co chwilę jeździć do mechanika, można spokojnie zasnąć.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 72KM 53kW
[l/100km]