od pierwszego kilometra przy cofaniu smierdzi sprzęgło w serwisie mówią że gwarancja nie obejmuje tego i nie mam szczęścia , cztery razy zgłaszałem jak padnie to sobie sam zmienię
4,0
Układ jezdny
mniejszy skręt niz w poprzedniej wersji , tam gdzie parkowałem za jednym podejsciem tu musze poprawiac odrobine ale
5,0
Karoseria
karoseria ok
Komfort
4,0
Widoczność
prawy skos słaba widoszność
5,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dlatego kupiłem
4,0
Wyciszenie
troche ciszej niz w poprzedniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali mniej niz poprzednia o 0,5 l
4,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze dziś prawie 70k można kupic cos lepszego
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tak trzy . poprzednia yariska ma 80k i ani jednej najmniejszej usterki . tu po 2 k cos sie urwało czy zagieło przy kole ale szybko naprawili . no a to sprzęgło profesore to kuriozum , takim samym autem jeżdze równolegle i ma jak napisałem 80k przejechane i nic a tu 6 kilometrów do przodu i parkując pierwszy raz smród i do dziś przy prawie każdym precyzyjnym parkowaniu smród . Do przodu ok do tyłu smród.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
bez komentarza
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.0 VVT-i 72KM 53kW
[l/100km]