Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Yaris IV Cross

Sly, 11 dni temu
Silnik 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW 2020-2024 - Oceń swoje auto
3,07
23% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : brak
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : brak
2,0
Całokształt
Auto używane 2 tyg jako zastępcze. Niestety mimo mojego szacunku dla bezawaryjności tych aut muszę stwierdzić, że Toyota dalej uparcie robi auta: trzeszczące i plastikowe, niewygłuszone z cienkimi jak papier drzwiami, dziwacznym tandetnym wyglądem jak z Korei 25 lat temu, a tutaj dochodzi wibrujący warkoczący silnik, który jest nie do zniesienia dla ludzi wrażliwych na dźwięki. Auto w takim designie i wykonaniu nie powinno kosztować 120 ale może 80 tys. Do tego nie jest tak oszczędne jak stare dobre hybrydy 1.8.
Wrażenia
2,0
Silnik
Człowiek czuje się jak w traktorze, powinno się zabronić produkcji 3-cylindrówek. Ludzie narzekają, że w Corolli czy CHR jest głośno, powinni się tym przejechać, to poczują sie lepiej. Do tego nie jest aż tak oszczędnie, mimo że auto niby małe bo klasy B to pali na moje oko około 1 L w mieście więcej jak Corolla czy CHR z 1.8.
3,0
Skrzynia biegów
Przez te szarpiące i warkoczące 3 cylindry nie ma się wrażenia płynności jazdy jak w CHR czy Corolli z silnikiem 1.8.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Blaszana puszka przypominająca Toyoty z lat 90. Wygląda karykaturalnie zawieszona wysoko na tych kołach, widać bebechy ze spodu...Słabo.
Komfort
3,0
Widoczność
Dziwny kształt maski, ciężko wyczuć auto na szerokość.
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Użytkowałem tylko zimą i trzeba się naczekać aż się nagrzeje, ale może tak już mają hybrydy?
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Warkot silnika jest okropny. Po tygodniu jazdy tym czymś bolała mnie ciągle głowa
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Auto budżetowe, a kosztuje 120 tys. Gdyby kosztowało 70-80 tys, to jeszcze rozumiem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Hybrid 116KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Yaris IV Cross 1.5 Hybrid 116KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
29,00 zł
4,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Yaris IV Cross